24 ianuarie 2016

2016 - un an ca o luna plina

Din cand in cand, mi se face dor de hartie si de stilou. De litere neglijent aruncate pe pagina alba si indiferenta, sau atent aliniate, cu migala celui ce se vrea bine-inteles, cu ocazie sau fara, cu sens sau mai degraba fara. Din cand in cand, mi se face dor de frumos. De omenie. De caldura aceea care se strecoara pe furis inauntru si-ti aduce un zambet larg pe fata. 


Dar, din ce in ce mai mult, ma bucur de lucruri mici, de momente pretioase, de oamenii de langa mine…va spuneam poate, ca 2016 a inceput simplu si de neuitat, la o cabana de munte uitata de lume, cu artificii in maini de copii si pahare de sampanie in maini inghetate de adulti – asa ca, la miezul noptii, un gand razlet a luat locul dorintelor ce se ingramadeau sa prinda un loc pe lista de Anu Nou – sunt vie si am langa mine toti oamenii pe care mi i-as fi dorit langa mine :). Mai tarziu, insa, dorintele neglijate m-au asteptat acasa, sa le asez intr-o ordine oarecare si sa le arunc drept provocare generosului Univers…

Astfel incat, pentru 2016, imi doresc  munti de urcat si drumuri de strabatut, locuri neumblate de descoperit si povesti nespuse de ascultat, intamplari de trait si oameni noi de cunoscut. Sanatate si putere de munca. Pentru mine si ai mei. Imi doresc un an ca o luna plina – intens ca o furtuna de vara.

Zambet si  tarie pentru toate provocarile ce vor veni. Recunostinta si multumire pentru ceea ce este si pentru ceea ce lipseste.  
Sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus. Sa fac ceea ce spun. Sa nu ma las intimidata. Sa las in urma ceea ce nu foloseste. Sa incetinesc  ritmul si sa nu uit de sufletul meu.

Sa iert mai mult. Sa uit mai des. Sa nu mai pierd oameni. Sa-i pastrez aproape pe cei care conteaza.
Imi doresc  prietenie. Respect. Fair-play. Rabdare. Bucurie. Sa traiesc simplu.

Imi doresc  sa ajung in Grecia. Sa revad Clujul. Sa vad Fagarasul. Bujorii de Macin. Maramuresul. Marea de la Folk You. Poate Apusenii. Poate Dobrogea. Poate Cazanele Dunarii.

Sa nu renunt. Sa iubesc. Sa fiu eu.

Si mai vreau….1000 lucruri, pe care din discretie sau din superstitie, le pastrez pentru mine.


Sa inceapa ! Atata incredere si determinare n-am mai avut de mult. Si sa ne fie 2016 anul pe care nu il vom uita !
(sursa foto)

3 comentarii:

  1. Așa să fie! Îți doresc din suflet să reușești în tot și în toate! Și pentru că înăuntrul
    meu tocmai s-a născut visul cu el camino îmi doresc tare mult sa-ți citesc cartea, sa-mi fie prieten drag si călăuză. Te rog sa-mi spui cum sa procedez, ce costuri am, sunt din targu-mures, Bianca, email:agathabiancabogdan@yahoo.com. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa să fie! Îți doresc din suflet să reușești în tot și în toate! Și pentru că înăuntrul
    meu tocmai s-a născut visul cu el camino îmi doresc tare mult sa-ți citesc cartea, sa-mi fie prieten drag si călăuză. Te rog sa-mi spui cum sa procedez, ce costuri am, sunt din targu-mures, Bianca, email:agathabiancabogdan@yahoo.com. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc !
    Urmeaza-ti visul si vei gasi comori, la capatul drumului...
    Cartea e in drum spre tine :)

    RăspundețiȘtergere