23 februarie 2014

Bucuriile Zapezii 2014



Lira “Bucuriile Zapezii” din acest an s-a transformat, din motive de primavara venita prea devreme, in bucuria de a fi cu oamenii pe care ii vedem, de regula, doar la aceste intalniri. Desi se anunta mare adunare, lipsa zapezii, distanta sau alte evenimente au mai triat din participanti, asa ca, vineri seara, la  Vila Izvor, ne-am gasit cu Albatrosii plimbareti, abia ajunsi din Chei sau de la Galati, cu prietenii din Bucuresti, Onesti, cu localnici si nu numai. Cum prima seara pare sa fie de pomina, mai mereu, am avut grija sa nu pierdem timpul, am “profitat” ca a fost (iarasi) inflatie de chitaristi si chitari; s-a cantat pana dimineata, la masa, pe hol, in camera; am auzit ca ar fi fost ceva probleme cu linistea si somnul, moldovenii "pasnici" au dat buzna peste somnul linistit al albatrosilor obositi (aparent;), ocazie cu care s-au mai daramat niste bariere - zic eu!


Programul n-a lipsit, am avut probe surpriza, sa cautam zapada si sa facem oameni (sau mutanti) de zapada, bulgareala, orientare distractiva, unde copiii au excelat in a desena harti si a gasi manusile atarnate in cele mai nastrusnice locuri, am avut traseu, pentru cine s-a simtit apt, am avut orientare “distructiva”, doar participantii pot spune cate zgarieturi au adunat, din cauza sarmii ghimpate, in cautarea posturilor :) ; 



Seara ne-a gasit la focul de tabara, fascinant, dar tinandu-ne la distanta… Ne-am amintit ca e concurs, ascultandu-ne vecinii (inclusiv la usa:), cum repetau de zor….Usor tardiv, fiindca avem ceva lacune la aceasta “componenta”, noroc cu Ioana, care a debutat in cariera solo cu Ninsoarea de adio, sau cu Nico si Cata, intr-un duet de nota 10; 
Desi cei 4 chitaristi+ 1(Andreea) s-au intrecut in cantari, oboseala ne-a cam taiat elanul si ne-a trimis la culcare la o ora…indecenta; Mentionez ca a fost pace si liniste la Vila Izvor si s-a dormit in conditii decente, pana dimineata… o dimineata care ne-a adus premii, diplome, imbratisarile si pupaturile traditionale…. 


A mai fost o intalnire. Inca 2 zile castigate, inca 2 nopti calde, inca mai credem in prietenie. Inca e bucurie, dincolo de orice tristete. Inca e iarna, pe alocuri, dar speranta primaverii ne urmeaza pretutindeni. E greu, dar din ce in ce mai frumos. Restul e tacere, dar va fi bine si la vara cald!

2 comentarii: