6 ianuarie 2014

Ce-mi doresc eu mie :)

...a inceput anul fara dorinta traditionala de la miezul noptii...fara lista de pe blog....fara un raspuns la intrebarea "ce-ti doresti pentru anul acesta?"....dar a inceput cat se poate de bine, cu prieteni, cu drumuri, 2 ture de Ceahlau, din care una, de exceptie (plecare din Izvorul Muntelui, prin Poiana Maicilor, Claile lui Miron, Jgheabul cu Pamant, Tirbuson, Cabana Dochia, prin ceata si viscol, apoi, catre Piatra Lacrimata, Saua La palarie, Stanile, Brana Ocolasului Mare, pe un apus si-un senin dureros de frumos); pentru februarie, se anunta un infotrip in Israel, asa ca ...ce sa-mi mai doresc, oare ?!

Imi doresc sanatate, pentru mine si ai mei, liniste si forta sa depasim momentele de impas, ce vor aparea, inevitabil.... 
Imi doresc oameni buni si frumosi in jurul meu, imi doresc oameni sinceri si deschisi, oameni optimisti sau macar increzatori ca solutii exista, doar sa le cauti...
Imi doresc sa nu-mi pierd speranta, sa-mi pastrez zambetul de fiecare zi, sa-mi regasesc seninatatea in ciuda norilor ce vin neanuntati, sa fiu mai buna, sa citesc mai mult, sa fac mai mult sport, poate totusi scap de cele kg in plus :), sa urc pe munte oricand si oricat, sa nu cunosc oboseala sau plictiseala..... 

Sa am oamenii dragi mai aproape, mai des, mai mult, oricand :)
Si mai ales, imi doresc o dragoste maaaaare sau mult mai multa dragoste :)

Sa ajung in Apuseni
Sa raman in Delta pana ma plictisesc(asta e chiar imposibil, dar macar vreo saptamana)
Sa ajung la Praga sau sa revin la Paris
Sa revad Grecia, de care mi-e dor in fiecare zi....

Si mai am, dar nu va spun :)

2 comentarii:

  1. La multi ani!Iti doresc ca in Noul An sa ai multa sanatate si sa ti se indeplineasca toate dorintele...
    La multi ani si Ioanei,pup-o din partea noastra!
    Va imbratisam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Z2X9VTyER64
    Dupa ce vezi clipul asta, sigur o sa treci si pri Timisoara in 2014 :)
    Iti doresc sa-ti bifezi ca indeplinite, toate dorintele afisate si neafisate :)

    RăspundețiȘtergere