19 decembrie 2013

despre 2013 - daca n-ai amintiri, n-are rost sa-ti spun ca timpul a trecut


Lucrurile pe care nu le spui se pierd.
Imbratisarea pe care nu o daruiesti se preschimba in 2 brate goale, fara sens.  
Zambetul  care nu se vede e degeaba…

Imi place sa  cred ca sunt o persoana organizata si “functionez” pe baza de planuri si  liste, plus impulsul de moment,asa ca  nu pot sa nu trag linie, la sfarsit de an, pentru a-mi “masura” visele si a-mi “numara” amintirile pe 2013.
Anul 2013 a inceput abrupt, cu desfiintarea agentiei unde lucram si muuult timp liber J;  de care am profitat din plin, pentru mine, pentru Ioana, pentru lucrurile care-mi plac. Anul 2013 a fost anul  drumurilor, am depasit orice record personal, incepand din februarie, am avut cel putin 2-3 iesiri/luna, in judet sau in tara. Am stat mult cu Ioana, a mers cu mine aproape peste tot, se pare ca am urmas de nadejde, ii place cel putin la fel de mult sa calatoreasca; O realizare pe care am amanat-o mult timp, este agentia  mea de turism pe care am reusit sa o deschid  anul acesta si care este o continua provocare.

In aprilie, am ajuns in Tunisia, un loc la care visam de ceva vreme; despre fascinatia desertului, am scris la vremea aceea, va invit sa vizitati aceasta tara, o sa va uimeasca, fara indoiala;

Am participat, alaturi de colegii de la club, la competitii, la cupe si trofee, unde am  invatat ca putem fi mai buni de-atat, daca depasim zona de confort personal, daca punem si un strop de suflet, putem face lucruri si intamplari frumoase. Ne-am dat cu sania la Izvoru Muresului, am mers la Borca, am batut Toaca, alaturi de Andrei, am plantat copacei in luna padurii si nu numai, am batut cararile Ceahlaului, cu scop si de placere, am revazut Delta (cam pe fuga), ne-am improspatat sufletul la malul marii, in noptile senine la Folk You, am vazut Piramida de pe 6 august, pe varful Toaca, pentru prima data…m-am re-indragostit de munte, pe cararile Pietrei Craiului, am ratat Bucegii, din cauza ploii care ne-a hartuit toata vara, dar am revazut Macinul sfatos si usor imbatranit; Am gustat din Calimani, intr-o tura scurta si cam inghetata, atat cat sa mai vrem J . Pentru weekend avem programata o tura de Hasmas, sa vedem daca ne iese;

Oamenii au fost, pentru mine, marele castig al acestui an; necunoscuti sau prieteni, amici sau oameni pe care i-am reintalnit dupa multi ani, mi-au daruit mai mult decat am sperat; momente, zambete, cantec sau voie buna, lacrimi sau pareri de rau, o vorba calda sau o tacere adanca, toate sunt parte din “comoara” mea, din acest an;

Momentul meu de gratie a fost intr-o noapte spre zi, cand, la un foc de tabara ce nu s-a mai stins, am asteptat rasaritul in acorduri de chitara, pe malul lacului Parches, alaturi de oameni dragi, treji sau nu;  n-am destule cuvinte sa va spun, nici nu trebuie, ati putea doar incerca Au fost si zile mai putin luminoase sau amintiri mai gri; inca mai lupt cu ceva “monstruleti”, dar simt ca pacea aceea pe care o doresc e aproape; Linistea n-o mai astept, pt ca m-as plictisi cu siguranta J ; Recunostinta insa, simt in fiecare zi;

Si fiindca “bilantul” meu pe 2013 e pozitiv, ce pot sa fac decat sa imi doresc  mai mult si mai bine pentru la anu’ J ? Ceea ce va doresc si voua J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu