21 noiembrie 2013

De ziua mea...

Luna noiembrie are, pentru mine, o semnificatie aparte; a fost mereu   inceput si sfarsit; a fost emotie, bucurie si jale, a fost plans si renastere… e, in fiecare an, prilej de recunostinta, pentru mine, aceasta e “lectia “ pe care o invat de ceva vreme. Recunostinta pentru sanatatea mea, a celor dragi mie, pentru bucuriile zilnice, pentru oamenii  care intra si ies in (din ) viata mea, pentru drumuri, pentru timpul care capata alta dimensiune cand se preschimba-n amintiri; pentru Ioana mea, care a intrat in viata mea intr-o luna de noiembrie, pentru ca nu e nici sfarsit de an, dar e cel mai bun moment pentru a mai “recupera” ceva din anul ce se stinge….

Mi-e luna cea mai draga din an… si pentru ca e luna mea :)

Ma blochez cand mi se pune intrebarea “ce-ti doresti de ziua ta?”; Cine ma cunoaste stie ca nu ma multumesc cu putin, e prea mare si frumoasa lumea asta, sa ne multumim cu resturi  sau cu ce ni se da, sa ne resemnam, sa ne complacem, sa ne plangem de mila….

Eu…de ziua mea si in fiecare zi, vreau toti oamenii dragi aproape, sau macar pe cei care conteaza, vreau bucurii mici si mari si multe, vreau zambet si fericire, fie ea si trecatoare, vreau dragoste si emotie, pana la cer si-napoi, vreau speranta  si dor infinite; vreau imbratisari sincere si ganduri curate, nu ma mai amagesc cu scuze sau pretexte, nu mai accept ca uneori “nu se poate”, ca “va mai fi si la anu’, “am altceva de facut”;


Asa ca nu ma mai intrebati, ce-mi doresc de ziua mea…Surprindeti-ma, fiti cu mine sau nu, ignorati-ma sau iubiti-ma, daca asa simtiti, fiti fericiti pentru voi, asta ma va bucura si pe mine,  spuneti-mi sau scrieti-mi  ceva sincer, ca de curtoazie si politeturi exista celelalte zile din an; sunati-ma, desi o sa fiu la munte si n-o sa am semnal, asa o sa pot sa va sun eu, fara sa am nevoie de vreo scuza :); 

Am tot ce mi-am dorit si sunt recunoscatoare pentru asta; imi lipsesc multe, inca, uneori mi-e rau, apoi mi-e bine…. Dar inca imi doresc  destule, de ziua mea si nu numai… 

4 comentarii:

  1. Cred ca pe acest blog ar trebui sa se gaseasca si o autodescriere a ta. Daca nu citeam cuvantul "recunoscatoare" nu imi dadeam seama ca esti femeie. Cred ca te chiama Gianina si locuiesti aproape de munti. Cum as putea sa aflu mai multe despre tine ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ai venit pe-aici. Intreg blogul e despre mine, ma "descrie" mai bine decat orice alte cuvinte; Sunt din Piatra Neamt, aproape de munte, iar tot ce e de aflat, e pe-aici :)

      Ștergere
  2. La multi ani! Sper ca ti-ai facut un cadou frumos, poate chiar cel de care spuneai in comentariul de pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Andreea !A fost o zi peste asteptari, iar cadoul meu a fost, intr-adevar, cartea despre care scriai, alaturi de Iubita Locotenentului Francez, bonus :) ; abia astept sa le citesc !

    RăspundețiȘtergere