17 septembrie 2013

Trofeul Ursul Carpatin - despre fapte si oameni


Miercurea trecuta, eram impacata cu gandul ca ultima iesire importanta in acest sezon va fi in Macin, la final de septembrie - pana ma suna Lidia sa-mi spuna ca ei vor sa mearga la Trofeul celor de la Caraiman Campina, amanat de la sfarsitul lui august pentru weekendul 13-15 septembrie; au urmat telefoane, combinatii, gandit, razgandit, ma si convinsesem singura (cu argumente) ca n-are sens sa merg....pe de alta parte, cei care ma stiu cu dor de duca si ca ratiunea nu prea e compatibila cu mine :), o tineau pe-a lor...du-te ca n-o sa-ti para rau...
Asa ca, am lasat deoparte argumentele, desi aveam o multime, am impachetat, ne-am inghesuit 4 oameni intr-o masinuta si am plecat in graba, sa punem cortul pe lumina (singura dorinta a lui Nicusor :D); In masina, ne-am "concentrat" cat sa si citim o parte din bibliografie; pe seara, am ajuns in Poiana Tapului, unde am gasit o toamna rece si dusmanoasa, o ploaie insistenta, ascunsa dupa munte si cam putina lume...

Ne-au cam speriat gazdele cu traseul anuntat pentru a doua zi, cat pe ce sa n-avem participanti pentru proba de regularitate, seara ne-a incalzit focul de tabara si chitarile, ne-am regasit prietenii de la Albatros, am socializat, am plecat devreme la culcare(stiu, e cam greu de crezut :D), cu speranta ca ploaia ne va ocoli...

Ziua de sambata a fost una a "renuntarilor", din cauza vremii; traseul mult asteptat a fost anulat, s-a renuntat la catarare, pentru ca turna cu galeata, proba de orientare s-a lasat cu abandon, din cauza cainilor (de stana si maidanezi)... Crosul a fost cea mai disputata proba, spre regretul meu, n-am putut participa, nici de aceast data...; Surpriza organizatorilor a fost supa de legume cu crutoane si fasolea cu ciolan, desi aceasta din urma, ne-a cam "sabotat" alergatorii :) ; Seara am avut culturalul la focul de tabara, sub cerul plin de stele si o luna "in cascade", am ascultat cantece frumoase, am ras(pentru umor au fost subiecte destule); s-a cantat pana dimineata, in ciuda frigului si a vantului taios; Duminica ne-am luat premiile, ne-am luat la revedere si am plecat, in lungul drum catre casa....



Eu am reusit sa fac si un mic traseu, am fost la cascada Urlatoarea, ceea ce mi-a schimbat starea de spirit;
Pentru mine, a fost un weekend reusit; pentru ca eu plec de-acasa mai ales pentru oameni, oameni pe care am ocazia sa-i intalnesc doar pe munte sau la astfel de evenimente, stiu ca indiferent unde mergem, caldura, buna dispozitia si muzica sunt asigurate, daca ei sunt acolo...un foc de tabara, o chitara(sau mai multe), o vorba buna si un zambet sincer sunt "reteta" unor zile de neuitat.... eu traiesc ceea ce simt, ma bucur de ceea ce am,  iau oamenii asa cum sunt....Am mers la Poiana Tapului si pentru Bucegi, pentru traseu, si pentru ca stiam ca e unul din concursurile importante; prea putin am vazut muntele, s-a ascuns de noi, iar vremea ne-a privat de frumusetile salbatice ale traseelor nemarcate, m-a surprins cumva reticenta celor care nu ne cunosc sau joaca in alta "liga", m-am convins o data-n plus ca "nu e om ca moldoveanu' " :) ...dar, vom participa si la anul, sanatosi sa fim si poate vom avea mai mult noroc, de vreme buna...

Un comentariu:

  1. Minunat. Pe cele multe carari batute ne vom reintalni. Drumuri bune.

    RăspundețiȘtergere