8 septembrie 2013

cine vine la petrecere :)



Sunt multe zilele in care sunt fericita; dand glas acestui sentiment, vad sprancene intrebatoare ridicate a uimire “de ce? Ce s-a intamplat? Ce-ai facut?” Nu am raspuns la intrebarile acestea, zambesc  si atat, de cele mai multe ori, sunt fericita fara sa fi facut ceva anume, fara sa mi se fi intamplat ceva extraordinar…

Sunt cateva momente in viata mea cand, fara sa vreau, vad cine e langa mine si cine e in alta parte; Mi-e drag si uneori fac eforturi mari sa respect zilele de nastere/onomastica ale celor dragi mie. Si mi se pare normal ca si ei sa faca la fel. De ziua mea, imi place sa am oamenii dragi aproape, macar pe cei care nu-s la sute de km…
Si daca am “ghinionul” sa-mi sarbatoresc ziua mea intr-o zi nepotrivita(pentru ceilalti), lucratoare sau foarte aglomerata, ce sa fac ?! 

Degeaba ma suni la miezul noptii sau ma cauti pe fb cand te plictisesti, daca atunci cand te invit la o cafea, bere, ce-o fi, gasesti, mereu, ceva mai bun de facut;  degeaba suntem prieteni, daca atunci cand am nevoie sau chef sa stau de vorba cu cineva, nu esti de gasit, nu raspunzi la telefon, ai fooooarte multe treaba, toata mai urgenta si mai importanta ca mine;degeaba ne numim prieteni, daca pentru tine, mai important decat sa fii cu mine, e "cine mai vine la petrecere?"
Daca atunci cand a contat, am fost langa tine, n-a fost fiindca nu aveam ce face sau ma plictiseam, a fost de drag sau pentru ca am lasat totul deoparte sau le-am amanat si mi-am facut timp pentru tine…. Pentru ca pentru mine, asta inseamna prietenie, printre altele…
Nici macar nu sunt suparata… a fost o seara frumoasa, a venit cine trebuia. Din 12, au venit 3, de data asta :); 3 e o cifra buna. Reala. Si da, mai cred in prietenie…

2 comentarii:

  1. Da,cunosc senzatia...sa vrei de ziua ta sa fii cu oameni dragi langa tine si nu-s ...eu imi doresc si-n celelalte zile si nu-s...viata asta.
    La multi ani!N-am stiut ca te cheama si Ana...sau am inteles gresit?

    RăspundețiȘtergere