11 august 2013

Oameni...

Sunt oameni pe care ii intalnesti din intamplare si ti se lipesc de suflet fulgerator; un gest, o vorba, un zambet si ai sentimentul ca ii cunosti de-o viata, ca-ti sunt prieteni cu mult inainte de a-ti face curaj sa le dai mana sau sa schimbi 2 vorbe cu ei;
Sunt acei oameni carora le spui 2 vorbe si te astepti sa inteleaga tot ce nu le-ai spus, din sfiala, convenienta sau teama de a fi gresit inteles;  
Sunt oameni cu care impart  clipe razlete, rasfirate in luni, dar sunt cu mine mereu si-mi zambesc; Sunt  acei oameni pe care nu ma pot supara, pentru ca i-am indragit inainte de a-i cunoaste si pe care nu-mi doresc sa-i cunosc intru totul, de teama sa nu fiu dezamagita;
Sunt oameni pe care mi-ar placea sa-i sun in miez de noapte, sa le citesc 3 randuri dintr-o carte, sa asculte aceeasi melodie cu mine sau sa le spun “ma gandesc la tine”

Sunt din ce in ce mai greu de gasit astfel de oameni…si le simt lipsa si le duc dorul…poate se ascund sau poate sunt ocupati in noianul grijilor de zi cu zi; dar daca mi s-ar arata, am putea iesi la o cafea si poate am zambi mai mult si mai des...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu