19 aprilie 2013

Timpul nu mai avea rabdare

Niciodata n-am simtit mai acut vorbele lui Marin Preda, din Morometii... Timpul nu mai are rabdare cu mine, zilele zboara, drumurile se suprapun, oamenii "mei" se intalnesc tot mai des, ceea ce nu poate decat sa ma bucure; o oarecare agitatie, specifica primaverii, (anotimp care nu ma incanta cu nimic, decat cu albastrul infinit al cerului, in ipostaze fara numar ) se simte dimineata si seara, treburile de casa se cer facute, venirea Pastelui e mare prilej de zarva.... nu si pentru mine, iarasi sunt in afara "ordinii" firesti....

Mi-am recuperat masina, dupa 2 luni de ger, gheata, polei, zapada si noroi, dintr-un loc uitat de lume, parca si cu atat mai fermecator: Izvorul Alb. Un loc unde gasesti povesti, natura neintinata, o padure salbatica, pe ici pe colo hacuita de oameni fara cap si inima, oameni calzi, batrani muncitori cu maini noduroase si ochi blanzi, generosi si statornici; mai gasesti un francez haios, cu temperament solar, prins in iarna de 7 luni de la Izvor, care vorbeste 3 limbi si canta marseilleza cu frenezie...da, mai vin straini la noi, pentru romance, pentru locuri, pentru munca...

Am ajuns pentru prima oara la Cerebuc si la Sahastru, desi sunt ani buni de cand urc pe Ceahlau...locuri pe care nu le poti rata, cand ajungi aici; Abia astept sa revenim, in curand !

Am plantat, cu cei de la Club, molizi si paltini, in cadrul "Lunii Padurii", cu intarziere, fireste, din cauza iernii prelungite pana in aprilie...mi-a placut, mai vreau, abia astept sa mergem in poiana "noastra" :)

Citesc Dan Puric, cu uimire si cu pixul in mana, sa iau notite...are ceva omul acesta si ma intreb de ce l-am descoperit asa tarziu....asa cum multe altele mi se descopera abia acum...am noroc de oameni calzi in jurul meu, mi-s dragi prietenii acestia cu care mergem la munca, mergem pe munte, ziua sau noaptea, petrecem si cand ne e bine si cand ne e rau, e o perioada de relaxare nesperata dar binevenita.... in fiecare weekend, impachetez, despachetez.... as zice ca mi-e bine :)

Mai am 4 zile pana plec in Tunisia..... Viata e frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu