17 ianuarie 2013

o bucurie, un zambet, lucruri marunte...

Astazi nu e cea mai buna zi a mea, am avut multe drumuri de facut, nu-mi place sa astept dupa functionari plictisiti sau in pauza de tigara, nu-mi place sa bat la usi inchise ale institutiilor statului. Dar, am fost nevoita, ceea ce mi-a adus o zi mai putin "luminoasa; nu-i nimic, trece...
Dar, am gasit pe blogul Tomatei, pe care va invit sa-l vizitati (aveti doar de castigat), o idee care mi-a adus un zambet, pe care uneori o aplic inconstient, nu neaparat in scris; la sfarsitul zilei, dupa ce sting lumina si inainte de a adormi, ma gandesc la ce am facut in ziua respectiva, daca am "produs" ceva, daca a fost o zi buna sau daca am pierdut-o. 
In articolul respectiv este vorba despre o "agenda a bucuriilor", in care sa notam in fiecare zi (asta e de dorit) un gand, o intamplare, un gest, ceva care ne-a bucurat, ne-a facut placere, ne-a impresionat, ne-a adus un zambet..(o varianta este un borcan, cutie etc in care sa adunam biletele pe care am notat lucrurile de mai sus)

Cred ca e foarte important sa vedem si sa constientizam ce e bun in viata noastra, frumos, cald, ce ne imbogateste sau ne face sa zambim. Pt mine, anul a inceput cu o noutate absoluta: o pauza de munca, cu somajul aferent, fara programul de 8-10 ore, fara lista de activitati obligatorii (bine, eu tot pe baza de liste functionez :), pe perioada nedeterminata...asa ca....deocamdata ma bucur de vacanta, o iau ca atare si incerc sa profit cat pot de libertate(destul de relativa), sa fac lucruri de care pana acum nu am avut timp, sa citesc, sa fac puzzle, sa petrec mai mult timp cu prietenii si familia, pe langa toate cele administrative; dar, raman senina, pentru ca, in orice rau e si un bine, nu !?

Eu o sa-mi fac aceasta agenda; nu am nimic de pierdut, doar de castigat; va provoc si pe voi, pe cei ce treceti pe aici, sa-mi lasati un gand, sa-mi povestiti o intamplare care v-a bucurat, un gest de care va amintiti, in aceste zile cu ceata si soare si nor si temperaturi de primavara sau, sa-mi spuneti cum arata agenda voastra cu bucurii :). 
Incep eu : astazi am ascultat, cu drag, dupa mult timp, o melodie cantata mie si pentru mine :) , am terminat puzzle-ul de 500 piese, am reinceput sa impachetez :)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu