13 noiembrie 2012

Wishlist pentru 24

De cateva zile ma gandesc la o astfel de "lista"; se apropie ziua mea si e normal sa-mi doresc "ceva"...
Cu riscul de a parea frivola, mereu mi-am dorit multe, am visat mult si sus, am facut multe planuri si m-am dat peste cap sa le bifez sau am ramas cu gura cascata privind cum ele se indeplinesc pur si simplu, fara contributia mea.....
Firesc, pentru 24, m-am intrebat "ce-mi mai doresc" ? Adica asa, ceva bun, frumos, mare, semnificativ, etc, sa poata fi trecut separat, pe o lista aparte, dincolo de toate binecuvantarile din viata mea.... Influentata si de initiativa unei blogger-ite, pe care o gasiti aici, nu mi-a venit in minte decat "dar, eu am de toate, ce sa-mi mai doresc ?!" Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile, persoanele si intamplarile din viata mea, simt nevoia sa multumesc pentru ceea ce mi se intampla, bun si rau, pentru ca stiu ca nimic nu e intamplator; sunt recunoscatoare pentru sanatate, pentru calatorii, pentru bucurii, pentru prieteni, pentru vreme, pentru bine si rau; pot spune ca nu-mi lipseste nimic, dar...e loc si de mai bine, intotdeauna  :)

Ce-mi mai doresc...
- sanatate, zambet si liniste sufleteasca...
- un parfum deosebit :)
- prietenii alaturi si sa ascult chitarile
- sa dansez pana la epuizare si sa ma odihnesc dansand
- o dragoste maaaaare...

Lista ramane deschisa, mai avem timp... am invatat ca nu trebuie sa ma multumesc cu putin!

2 comentarii:

  1. Hei, la multi ani anticipat!
    Sa ai parte de toata lista si multe alte faine pe langa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Diana! Ganduri bune si tie !

    RăspundețiȘtergere