5 noiembrie 2012

de-ale mele....

Toamna aceasta este un dar pentru mine, pe care l-am primit cu sufletul deschis, de care m-am bucurat in toate felurile: drumetii, seri vesele in compania prietenilor, gospodarie, dulceturi, compot-uri si alte conserve, cules frunze in parc, etc; am zis de mai multe ori ca toamna este anotimpul sufletului meu... o cred in continuare, fara ezitare... iubesc toamna, cu pasiune, cu toata fiinta.... poate si pentru ca sunt nascuta in noiembrie ?! poate pt ca imi ofera lumina, culoare, viata si nostalgii dulci-amarui....poate pt ca e un sfarsit si un inceput...?!

Toamna aceasta am renuntat la Paris; era pe lista, mai demult, l-am asteptat, cu emotie, dar uneori, trebuie sa renuntam chiar si la ceea ce ne dorim foarte mult. Sau poate nu mi-am dorit destul :)

Dar....luna aceasta avem carnaval, care ar trebui sa compenseze alte lipsuri :); Am trimis invitatiile, asteptam confirmari, "miracole" si tot ce mai trebuie, pentru a fi impreuna, intr-un weekend de poveste, asteptam prieteni de peste tot, pregatim costumatiile, facem liste si ne lasam cuprinsi de febra pregatirilor;

Eu ... astept weekendul acela cu nerabdare (poate si pentru ca e ziua mea si mi-am promis acum ceva timp ca voi fi pe munte), pentru ca va fi o seara deosebita, pentru ca vom fi alaturi de oameni dragi si pentru ca, vorba cantecului :
"mi-e dor asta seara de-un chef  cum stiu eu
un chef de zile mari, cu sapte lautari....."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu