8 august 2012

Vama & FolkYou


Festivalul Folk YOU e déjà o traditie in peisajul verii in Vama Veche, unul din reperele  celor care iubesc muzica folk, muzica buna; anul acesta, am reusit sa ajung, fara sa-mi mai planific, ca alte dati; nu am multe de spus, in schimb am cateva sute de poze, mai graitoare decat orice cuvant; 
a fost….asa cum ma asteptam; a fost mai mult decat ma asteptam; am revazut oameni pe care ii stiam de acum 3 ani, tot din Vama si pe care stiu ca ii voi gasi acolo si la anul;
Mi-a placut Alex Nichita, cu vioara sa, verva si nelinistea cu care ne-a cantat; mi-a placut Chilian, m-a emotionat pana la lacrimi; mi-a placut Alifantis, Emeric Set, iar concertul celor de la Vama a fost asa…o explozie de energie si finalul cu “scantei” asteptat, fiindca apoi am plecat…..
regret ca nu l-am prins pe Tudor Gheorghe, Maria Gheorghiu si Gheorghe Zamfir….dar e lung drumul ce ma desparte de mare

Despre Vama, insa, e alta poveste….niciodata, de cand vin aici, n-am vazut atata lume si atata mizerie….nu inteleg de ce nu-si ia fiecare gunoaiele, la plecare sa le scoata, macar la marginea drumului in tomberoane sau langa….de ce isi lasa sticlele, peturile, hartiile etc pe plaja, dupa fiecare concert?!
 Am regasit Vama intr-o mica masura, asa cum o stiam….stuf-ul e tot acolo, plaja e la fel, oamenii la fel de boemi; insa, am sentimentul ca sa mergi in Vama e asa, un fel de moda, hai sa fim si noi in trend…..iar asta, imi displace profund !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu