20 august 2012

de-ale mele

Mai  am 2 zile pana la concediu… pentru prima oara in ultimii ani, nu il astept si nu am mari asteptari, doar liniste, relaxare si contemplare (daca o sa am ce :); a fost o vara plina care (desi calendaristic nu s-a sfarsit)  da semne de oboseala, dimineata avem 12-14 grade, seara la fel, iar ziua, soarele e molcom si blajin, ai zice ca e si el un pic moldovean… nu mai fac bilanturi, doar imi stabilesc noi obiective, nu mai vreau sa privesc in urma, decat pentru a ma motiva pentru ceea ce am de facut, incepand de astazi, incepand cu mine….
10 zile de concediu, 2 zile in Oltenia, la prietena mea draga, 6 in Bulgaria, 2 pe drumuri… in septembrie, 2 nunti, de la care nu pot lipsi, o iesire in Macin (sper!), cu cei de la Club, apoi urmeaza concertul Leonard Cohen, pe 22 sep, la Bucuresti… In Octombrie, un weekend la Paris, in noiembrie, mare petrecere mare, pentru cei  care suntem nascuti in noiembrie si poate si mai mult de-atat…
In plus, pana la sfarsitul anului, vreau sa ajung pe Ceahlau, nu stiu cand si nu stiu cu cine, dar simt ca am stat prea mult timp departe de acest munte (ironia sortii, stau atat de aproape….) din motive mai mult sau mai putin obiective… Vreau sa ma implic in activitatile Clubului, cu toata "nepriceperea" mea, sper sa compensez cu energie :);
Si, peste toate, vreau sa traiesc fiecare zi, fiecare moment ca si cum altele n-ar mai fi; am pierdut destule zile, desi  fiecare pierdere a insemnat un castig pentru mine, ca persoana, tot ce am trait m-a adus aici si m-a invatat sa fiu recunoscatoare pentru viata, pentru oameni,  pentru intamplari…

2 comentarii:

  1. multe planuri - si cam in toate colturile tarii

    RăspundețiȘtergere
  2. :) am prieteni in toata tara, din pacate, nu pot pleca atat de mult cat mi-ar placea, sa-i vizitez pe toti;

    RăspundețiȘtergere