31 iulie 2012

Folk You 2012


Weekendul  acesta,  la Vama Veche va fi Folk You;
Povestea mea legata de acest festival e atat de simpla…. acum 3 ani a fost un moment de rascruce, o aventura, am ajuns la la FolkYou spontan si  m-am indragostit din nou de mare, de muzica folk, am vibrat seara de seara pe nisipul fierbinte, alaturi de mii de necunoscuti, dar atat de apropiati… am simtit ca traiesc, ca sunt vie…. Mi-am promis atunci ca nu voi mai lipsi de la acest festival,  in nici intr-un an;

Desi  imi place sa-mi tin promisiunile si fac tot ce sta in puteri pentru asta, in ultimii 2 ani, nu am ajuns in Vama, din cauza job-ului si fiindca nu am avut cu cine..si nici n-am curajul sa plec singura….
Anul acesta….nu voi merge la Folk You, pentru ca am ales sa merg in Delta, weekendul trecut… pentru ca trebuie sa lucrez, pentru ca nu mai am libertatea pe care mi-o doresc;  sufleteste, sunt déjà in drum spre mare, voi fi acolo, cu inima, in serile de neuitat cu muzica folk, pe nisipul fierbinte, langa cei mai norocosi sau mai liberi decat mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu