29 iulie 2012

drumuri.... Trofeul Albatros Galati

Sunt pe drumuri, in fiecare zi...am de ales zilnic, intre cel putin 2 cai...dar uneori, drumul mi se arata, fara prea multa cautare...fara sa planific nimic, fara sa cred ca se poate, fara sa mai iaiu in calcul piedicile nelipsite, doar dorindu-mi nespus, am ajuns in Delta, la Lacul Razim, la sfarsit de saptamana, cu ocazia Trofeului Albatros-Galati; 

Sunt norocoasa....sunt luni intregi, un an si mai bine, de cand intra in viata mea, de regula nepoftiti si neasteptati, oameni deosebiti, oameni pe care i-am indragit dintotdeauna, fara sa-i cunosc sau fara sa stiu ca exista; sunt momente si locuri care ma fascineaza; sunt oameni care ma coplesesc, care ma reduc definitiv la tacere (reversul medaliei e sa sporovaiesc vrute si nevrute, fara sens, cand tacerea e cel mai bun remediu);

Am mers cu cei de la club, unde am ajuns, fireste, intamplator, o mana de oameni, entuziasti, am lasat grijile acasa si ne-am aruncat in arsita campiei neumbrite; de 2 zile am sentimentul ca am trait intr-o bucla, in afara realitatii, de 2 ceasuri am ajuns acasa, si nu reusesc sa ma dezmeticesc, am aterizat brusc si fara preaviz in realitatea incrancenata a unei zile de alegeri....si caut refugiul in poze, in cantecele de munte, inchid ochii si savurez linistea noptii ce vibreaza in acord de chitara....aseara a cazut o stea;

Sunt recunoscatoare pentru soare, pentru cantec, pentru lumina si linistea intunericului, pentru apa si arsita, pentru competitie si pentru oameni; pentru 2 zile ce cantaresc cat un an; regret ca sunt impulsiva, ca nu sunt mai buna de-atat, mai detasata, mai implicata ; exista speranta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu