5 iulie 2012

caldura mare...


Zi de vara, pana-n seara....33-35 grade, zilnic, ceea ce pentru noi, e mare lucru, incercam sa ne adaptam la canicula; iesim des la munte, cam in fiecare weekend, zilele ce urmeaza avem cupa montaniarzilor la Izvorul Muntelui, ceea ce inseamna cateva zile de racoare, aer curat, distractie  si timp de calitate intre prieteni si oameni deosebiti. 


In rest, viata isi continua cursul firesc, cu urcusuri si coborasuri, cu bune si rele, dar cu destule motive pentru care sa fim recunoscatori; invat sa fiu recunoscatoare in fiecare zi, sa apreciez ceea ce am, sa ma inconjur de oameni buni si deosebiti; 

Am fost la Opera acum cateva zile, pentru prima data in viata, spre rusinea mea :) ; am vazut Don Quijote, de fapt, spectacol de balet, mi-a placut si, bine-nteles, mai vreau !

Am fost in Turcia, un infotrip deosebit, Bodrum, Fethiye, Marmaris, Kusadasi, cu cei de la Tez Tour, i-am cunoscut altfel, am stat de vorba si am vizitat hoteluri exceptionale; Cel mai mult mi-a placut (de fapt, mi s-a lipit de suflet :)) zona Fethiye+Oludeniz si-mi doresc sa revin, si in calitate de turist :); 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu