26 mai 2012

Campanie Electorala

E campanie electorala; o simt pe viu, desi pana acum am trecut relaxata pe langa cele cateva panouri colorate ale unui contracandidat al primarului actual, o avocata, in mov(o avea legatura cu flacara violet ?!); de ceva vreme, se lucreaza intens la Piatra Neamt, se asfalteaza, se peticeste, se lucreaza non stop la cele cateva proiecte aflate in derulare, un pod peste Cuiejdi, un pietonal, o zona cultural-istorica de reabilitat, etc....s-au pus flori, pe marginea drumului, ghivece cu petunii, foarte frumoase, ce-i drept, doar ma intreb cat o sa stea pe acolo.....

Astazi, insa, e altceva....agentia noastra este in punctul 0 al orasului, la Casa de Cultura....astfel incat de dimineata, cand am venit la munca, am avut surpriza sa constat ca a "crescut" o scena peste noapte, pe esplanada casei de cultura, adica chiar in fata agentiei, noroc ca mi-au lasat usa libera :)) ; e mare manifestatie mare a aliantei USL, se pare ca vor veni  Crin Antonescu, Victor Ponta & comp ; Deocamdata avem multa culoare(esarfe galbene si rosii), oameni imbracati la 4 ace, multa inghesuiala si muuulta galagie, multi gura casca si mai ales, muzica la maxim in boxe :) ; partea buna e ca astazi am program scurt :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu