19 februarie 2012

de duminica

sunt…vie, optimista, visatoare...
aş vrea… sa sterg oameni si clipe din viata mea
păstrez.… in suflet toate amintirile frumoase si mult mai multe vise
mi-aş fi dorit… sa renunt mai usor, mai repede, mai mult la altii si mai putin la tine
nu-mi place…. sa insist, sa implor, sa ma umilesc

mă tem… că timpul nu e destul pentru cate am de facut…

aud muzica pretutindeni…
îmi pare rău că uneori am prea multa incredere in oameni si prea putina ambitie

regret...ca nu esti fericit

îmi place… sa pasesc descult in iarba, sa merg pe poteci de munte, sa privesc asfintitul,

nu sunt… decat cea care sunt
dansez… cu pasiune, libera si exuberanta
cânt… mereu, oriunde, in soapta, in taina
niciodată… nu voi mai renunta
rar… privesc inapoi
plâng…. la orice despărţire....
sunt confuza… când ma privesti, cand imi vorbesti, cand te comporti ca si cum nimic nu s-a schimbat, in tot acest timp
am nevoie… de linişte, de dragoste, de timp

ar fi trebuit… să ne privim, sa ascultam, sa stim
aş putea… să te conving.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu