8 septembrie 2011

looking for the summer

am revenit

de cativa ani, plec in concediu pe final de august si ma intorc din concediu la inceput de septembrie :)
imi place granita aceasta intre vara si toamna, desi socul e uneori destul de mare, plec la 30 grade, ma intorc la 10-15 grade cate gasesc la Piatra Neamt; racoare, uneori ploaie, alte culori....

Anul acesta a fost la fel; am avut un concediu plin, luuuung, cu mare, soare, caldura, valuri ca niciodata, am invatat sa inot, am savurat fiecare clipa de liniste si nu numai, petrecuta cu Ioana mea, cred ca nu exista bucurie mai plina si mai sincera decat a copiilor, pe malul marii...

Am cunoscut-o in sfarsit pe Ada si familia ei minunata, am fost pentru prima oara la 2 Mai, marturisesc, cu mare dezamagire; prea multa mizerie, peste tot, spatiile verzi inexistente aproape, un sat modernizat fortat, plaja plina cu alge uscate sau nu, prezervative, sticle, cioburi....pacat !!!!

Am vizitat oameni dragi, de departe, finutele mele din Oltenia, cu care ne vedem o data pe an, din pacate, am sentimentul ca ma intorc acasa, acolo, la ei, sunt oameni simpli, fara pretentii, dar atat de calzi, atat de primitori.....
Moni asteapta un bebe, Diana se marita, acusi incepe scoala....am facut si treaba, camara e plina aproape cu bunataturi, sa vina toamna, suntem pregatiti.....

Fara depresii, fara prea multe griji, cu multe planuri si mai multe sperante !!!

2 comentarii:

  1. eu inca nici acum nu m-am dumirit exact cine scrie pe acest blog, ideea e ca alcel cioneva care scrie, scrie bine si-mi place.
    succes pe viitor , o sa mai revin cu commenturi in curand.
    sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  2. :) te mai astept
    cine scrie...un om simplu cu o viata prea complicata, uneori :)

    sarbatori frumoase si numai bine !

    RăspundețiȘtergere