25 septembrie 2011

de weekend

cand e singur, si poate vb la telefon sau trimite mesaje, iulian afirma sus si tare ca e singur, ca nu e nimic serios intre ei, ca ea doar il mai insoteste uneori la unele evenimente, fara nici o insemnatate...

ieri a fost unul din aceste momente, a fost nas si persoana importanta:)

lui i-am spus ca nu-l mai cred, din principiu, desi ma amuza insistenta lui;
ei i-as spune sa nu-l mai streseze, sa nu-l mai supere, sa aiba mai multa grija de el, nu e fericit; si mai ales, sa nu-i mai umble prin telefoane, pentru binele tuturor :)

ne-am intalnit ieri, pe o straduta, ea se grabea catre "eveniment", coafata dar neschimbata si innegurata; m-a pufnit rasul, e ciudata puterea gandului;eu, tocmai terminasem de povestit la telefon cu iulian ; mereu am zis ca roata se intoarce !

peste astea, am fost la concert la Maria Gheorghiu, o femeie si o voce nemaipomenita, cu cei din club, oameni deosebiti si pe care i-am indragit la prima vedere; dar, despre asta, alta data...

Un comentariu: