11 iunie 2011

...

83
ascult si ma minunez... vad aceleasi gesturi care m-au scarbit la un moment dat, aceleasi omisiuni, aceleasi minciuni, mai mult sau mai putin voalate, care acum reprezinta"adevarul" lui de care tre sa ma convinga pe mine; pt ca gandesc, pt ca am o logica ce nu m-a dezamagit niciodata, pt ca intuitia imi e prieten de nadejde... stie ca "ma prind" si atunci se fofileaza, pt a avea liniste 2 zile, sau un weekend cat nu mai e singur; apoi revine atent, simpatic, disponibil;

am ajuns la concluzia ca nu eu sunt duplicitara; ca nu eu astept sa plece ea, duminica sau luni dimineata, pentru a putea vb la telefon sau trimite sms-uri; e haios, cumva, dar trist per total; stiu cat de "orientat" poate sa fie; stiu ca poate manipula, doar am fost in cercul lui vicios, eu intr-o parte, ea in partea diametral opusa :) ; nu am garantia ca s-a schimbat ceva, poate faptul ca weekendul, sarbatorile etc ii sunt dedicate ei, iar restul noua;

e trist ca nu avem destul curaj; e trist ca, desi strigam sus si tare "spun adevarul", mintim senin, sperand sa nu fim prinsi in offsaid, tot ne place fotbalul :)) ; e trist ca nu putem fi prieteni, simplu, deschis, fara alte subterfugii;

nu cred ca oamenii se schimba, fundamental....pot sa faca sport, sa mearga pe munte sau la mare, dar esenta lor nu se schimba; de ani de zile "studiez" acest fenomen; si vad ca omisiunile au ramas....minciunelele fara de care nu poate trai, pt ca dintr-un motiv sau altul, nu-si poate asuma ceea ce traieste; poate nu e convins ca asta isi doreste, poate nu e fericit, poate ii e rusine, de cate i s-au facut la un moment dat si nu le poate ierta, are destul orgoliu.....

nu mai conteaza.....spunea cineva ca are nevoie sa se uite in ochii lui sa vada daca minte sau nu :) ; e o copilarie, e nevoie de mai putin de atat, mult mai putin; dar te poate ajuta naivitatea, dragostea (oarba :)) , o vorba dulce, un gest frumos.....pana la un punct !!!!

din fericire, nu ma mai afecteaza....le vad, le aud, ma amuza si imi repugna; dar le las sa treaca, fiindca stiu ca vor veni altele; si pana la urma, fiecare traieste cum doreste, nu ?!


e o zi trista astazi, ne gandim la cei ce nu mai sunt printre noi, fizic si nu numai....Bunica Ana, Claudiu, un exceptional prieten, Mateo, un inger, Nea Culita, un om fara noroc, si toti ceilalti, cu nume sau necunoscuti...Dumnezeu sa-i ierte !!!!

am gasit un anticariat, aproape de mine, am ascultat muzica la pick-up :) ; am cumparat carti, mare bucurie, am gasit in sfarsit, Jurnalul Fericirii, Steinhardt; am mai luat Panait Istrati, Chira Chiralina, si stendahl, Rosu si negru.... abia astept sa le citesc !

Un comentariu: