4 mai 2011

concert ducu bertzi

Un concert Ducu Bertzi e o sarbatoare in urbea noastra de provincie :)
asa ca, nu l-am ratat, mai ales ca nu-l mai vazusem de cativa ani, nepermis de mult; a fost o premiera, pt Ioana, a fost primul ei concert, prima sala de spectacole, agitatie multa, tinuta adecvata, fireste :)
In deschidere, au cantat tinere talente, Grupul Amprente, 3 fete cucuiete, cu chitari si voce de inger, Madalina Luca, cu naiul fermecat, si inca 2-3 baieti cu chitara, al caror nume nu le-am retinut, fie-mi iertata uitarea...

Ducu Bertzi....asa cum mi-l aminteam de la ultimul concert, din Vama, la Folk You, senin, calm, asezat, cald, sensibil, romantic...doritor sa cante si sa ne incante....a cantat piesele consacrate, Floare de Colt, M-am indragostit numai de ea, Iertarile, De mii de ori, Si de-ar fi.....

Iona a fost un copil model si un spectator plin de viata...a batut din palme, a invatat si a cantat versuri, alaturi de noi.... a fost o seara frumoasa !!! pentru sufletele noastre.....

si, pentru voi, o melodie superba, pe care ne-a cantat-o Ducu in Vama, in prima auditie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu