6 mai 2011

Bucuria lucrurilor marunte.

A venit circul in oras...

Bucurie mare pe Ioana mea, il asteapta din toamna, cand a fost la vreo 3, diferite; Ii place circul, ii plac acrobatiile si iubeste animalele...si vata de zahar :). Inainte sa ajungem, mi-a spus ca are mari emotii...

Asa ca ne-am prezentat la circ, musai; prilej de bucurie pentru mici si mari
Ioana a calarit pentru prima data o camila
Ioana a mers la chios si a cumparat, pentru prima data singura, vata de zahar
Am ras impreuna
Am aplaudat, desi spectacolul a fost simplut si am avut compania unei femei isterice si agresive, care voia ca toti copii sa stea la locurile lor si a repetat insistent, cu copilul de 4 ani in brate, ca "parintii astia sunt niste nesimtiti " ; am ignorat-o, fireste...
Am vazut niste caini jucand fotbal, ceea ce mi s-a parut grozav; o sa mergem si pe stadion, asa ni s-a promis, mai de demult si Ioana asteapta...


Am mers la cumparaturi impreuna; am discutat, deja discutiile noastre sunt de la egal la egal; negociem, nu mai impun, descoper abilitati de negociator de care nu ma credeam in stare;
Mi-am cumparat o floare, de fapt un pui de copac, spune Ioana-Polyscias Balfouriana, tre sa vad ce ii place si cum s-o cresc...

Lucruri marunte, care mi-au facut ziua frumoasa....pe langa nebunia de la munca, pe langa stres si senzatia asta ca timpul nu mai are rabdare;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu