5 decembrie 2010

AWAKE

Aseara am vazut un film socant, pentru mine, care am avut parte de o anestezie totala la un moment dat....filmul incepe cu ideea ca mama baiatului habar n-are de logodna fiului ei, tipul amana sa ii spuna pentru ca stie ca n-ar fi de acord si ar iesi un scandal. Zic „ce mama imbecila, incearca sa ii conduca viata fiului ei”, pana cand la un moment dat, situatia se rastoarna si mama inseamna ceea ce trebuie sa insemne: MAMA. Actiunea se desfasoara aparent lent, scenele sunt dure, finalul este absolut imprevizibil...

E un film ce te face sa te indoiesti de iubire, de prietenie, de doctori, de familie, de bunele intentii ale celor din jur....
Ceea ce m-a marcat in mod deosebit este un lucru despre care am mai auzit: constientizarea realitatii de sub anestezie. Ce poate fi mai groaznic decat sa simti o operatie pe cord? Te doare cand te zgarii, sau te tai la un deget, dar sa fii treaz cand ti se scoate inima pentru a o inlocui cu alta????

Vi-l recomand sa-l vedeti, cu atat mai bine daca nu cititi inainte despre scenariu, fir epic, etc :)




Un comentariu:

  1. Deşi nu prea obişnuiesc să mă uit la filme ,de data asta m-ai făcut curioasă . Mă voi uita ,merci :)

    RăspundețiȘtergere