21 octombrie 2010

Octombrie rosu

uitasem cat e de frumoasa toamna...uitasem cata culoare ascunde, cata emotie si pasiune... astazi a fost cred prima zi de toamna veritabila, cu miros de bruma si un pic de ger de dimineata, soare orbitor intepator in geam, frunze zburatacite pe alei pustii, trecatori zgribuliti, alergand care incotro

zilele astea am facut cateva sute de km, la volan, ceea ce pentru mine, e o premiera...mi-a placut la nebunie, am "gustat" toamna la ea acasa, pe indelete, in munti, printre paduri aramii; o explozie de culoare, nori pufosi fiorosi, ploaie mocaneasca, marunta si insistenta.... m-am indragostit din nou de toamna, sunt nascuta toamna, dar uitasem cate are de oferit....mi-am umplut plamanii de aer curat, sufletul de culoare, aparatul cu poze :)

in casa miroase a gem de mere cu scortisoara, delicat si insinuant, borcanele lenevesc lucioase si aburinde, clatitele asteapta oaspetii sa fie coapte... e cald si bine la mine in casa, afara bate vant aspru de toamna tarzie

si e luna plina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu