12 iulie 2010

La multi ani, Ioana

astazi e ziua fiicei mele, Ioana;
face 4 ani....suna banal, 4 ani care au trecut ca un vis, fara sa realizez, de multe ori...acum, e marisoara,asa cum spune singura, ne intelegem, ne si certam uneori, negociem cel mai adesea :)
e o minune de copil, iubitoare si curioasa....

acum 4 ani, asteptam la usa salii de operatie, nu stiam ce ma asteapta...un tablou desprins ca din filmele de groaza, sange mult, doctori cu masti, infasurati in halate, manusi, aparatura de tot felul....cand m-am trezit, mi-au adus-o....

desi am fost singura in acea zi, n-am regretat nimic; pentru ca din acea zi n-am mai fost singura niciodata :)

3 comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate si dragostea lui Dumnezeu si ocrotirea Lui sa fie cu amandoua! Ce frumos ai scris! Sa ti traiasca , sa creasca mare si sa aiba parte de tot ce ii doresti tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani (cu intarziere), sanatate, vise frumoase si implinite pentru amandoua!

    RăspundețiȘtergere