1 iulie 2010

I love BODRUM

Bodrum a fost destinatia noastra in partea a doua a infotripului de care va spuneam acum cateva zile....a fost si ultima destinatie, poate si de aceea, cu atat mai draga, pentru ca pur si simplu, m-am indragostit de Bodrum, atat cat l-am vazut si simtit; statea de euforie din ultimele zile s-a datorat si prietenilor pe care ni i-am facut, chefurilor pana in zori de zi, plimbarilor pe malul marii, atmosferei de vis din micutul golf ascuns intre stanci.....

N-as sti sa va spun ce mi-a placut mai mult, casele de un alb ametitor, marea de un albastru dureros, plajele ascunse printre stanci si fiorduri, golfurile pietroase si ascutite, urmele de mitologie si istorie de pretutindeni....
Vechiul Hallicarnassus, fost oras al lui Herodot, Bodrumul este astazi centrul de yahting al Turciei, faimos pentru viata de noapte asigurata de una dintre cele mai mari discoteci in aer liber din Europa, precum si de multimea de baruri, cluburi, terase;

Din pacate, programul incarcat de vizitare a hotelurilor nu ne-a lasat foarte mult timp de a vizita principalele atractii turistice ale acestui oras: Castelul Bodrum, cunoscut ca si Castelul Sf Petru, Mausoleul, Amfiteatrul, Morile de vant s.a.;

Am vazut hoteluri extraordinare, cu totul diferite de resorturile din Antalya, mult mai pline de viata si mai spectaculoase; as aminti aici Samara, Voyage Torba, Isil Club Milta, Bodrum Princess; despre Paloma Yasmin Resort ma abtin sa comentez, am fost cazati aici, ne-am simtit f bine, ne-am distrat, dar nu l-as recomanda si nu l-as vinde decat celor care vor sa faca sport :D, carand bagaje-fiind dispus pe un deal, e destul de dificil accesul, mai ales pentru cei care stau in vilele din ultimul rand (doar panorama poate compensa aceste lipsuri);

Drumul din Antalya a durat cam 8 ore, cu pauze cu tot, dar ameritat fiecare minut; Soseaua serpuieste pe malul marii, oferind privitorilor peisaje de neuitat; pentru un concediu deosebit, as alege oricand, Bodrumul....

3 comentarii:

  1. Si mie mi-a placut Bodrum. Dar parca si mai mult Marmaris! Pacat ca ati trecut pe langa el si nu l-ati vazut. Eu am fost anul trecut intr-un info Kusadasi-Bodrum-Marmaris ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai abia astept sa vad si Marmaris-ul, dar chiar ar fi fost prea mult...in schimb, in drumul spre Bodrum, am oprit undeva intr-un portulet, imi scapa numele, deosebit, o bijuterie, desprins parca dintr-o poveste.....

    te mai astept pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai trec, sa stii. Ti-am rasfoit si blogul cu poze - foarte frumoase locurile pe unde ai fost. O parte le-am vazut si eu, pe celelalte le vreau! :)

    RăspundețiȘtergere