2 noiembrie 2009

imi place...

imi place sa ma plimb prin frunzele uscate, toamna, pe poteci de munte
imi place sa beau un pahar de vin bun cu buni prieteni, la gura sobei, sau a semineului, in lipsa sobei
imi place si mai mult, sa beau o cana de vin fiert cu scortisoara si piper, jumate sub plapuma, rasfoind o carte buna, la lumina lampii achizitionate cu drag, din Ikea :)
imi plac canile, am o adevarata pasiune pt ele, mari, mici, de cafea, de vin, colorate sau negre, cu motiv sau fara, cate una pentru fiecare moment al zilei sau de suflet
imi place sa gatesc in weekend, in tihna, pe-ndelete, imi plac mirodeniile, imi place caldura casei mele, acum la inceput de noiembrie, cand geamurile se aburesc, iar florile stau cuminti, in vaza si pe pervaz
imi place sa adorm visand, dupa ce mi-am "cantarit" ziua, cu bune si rele, cu fapte si ganduri...
imi place la nebunie ada si povestile ei calde, parfumate, colorate, cu ea imi incep si-mi termin ziua, cum altfel, decat frumos ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu