27 octombrie 2009

si s-ascult pustiul....ce melancolie


"Plouă,
plouă, plouă,
Vreme de beţie –
Şi s-asculţi pustiul,
Ce melancolie!
Plouă, plouă, plouă...

Nimeni, nimeni, nimeni,

Cu atat mai bine –

Şi de-atîta vreme

Nu ştie de mine
Nimeni, nimeni, nimeni..."


mi-e dor sa scriu, mi-e dor de mine cea din alta toamna, mi-e dor de toamna aurie, de plimbarile prin frunze, imi lipseste fosnetul aspru al crengilor dezgolite prea devreme...imi lipseste oglinda aia stramba, in care vad totul sec, brut, in stare neprelucrata....nu, nu mai cred in teoria conspiratiei, nici in razbunarea eternei victime.....cred in realitatea asta cetoasa, spalata de o ploaie mocaneasca nesfarsita...

ma apasa toamna asta ploioasa, imi taie din elan, ma intoarce cu fata spre trecut....nu, nu au disparut amenintarile, nu au disparut discutiile fara sens, dar sunt pe cale sa....simt eu, ca se vor aseza curand; da, stiu, sunt posibile furtuni, da, razboiul se poate isca dintr-o vorba sau un gest demascat prea devreme.....

miroase-n casa a orez cu lapte dulce, cu scortisoara....e cald si liniste....si s-asculti pustiul, ce melancolie.....o binefacere, pt suflet, o oaza pentru ganduri.....nu ma doare nimic....nu ma ingrjoreaza decat tusea pustilor de grupa mica :), criza economica si numarul(prea) mare de afise electorale cu dl presedinte.....dar asta e alta poveste....

seara asta e doar pt mine....astept luna noiembrie.....astept sa traiesc....astept sa mai trec pe raboj, inca un eveniment fericit, inca un zambet, inca un dans, poate o imbratisare....si traiesc!

intamplator sau nu......un citat :"Aceasta este puterea - sa tii in maini frica altcuiva si sa i-o arati." Amy Tan; imagine de aicihttp://zboara.eu/victor/864

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu