15 septembrie 2009

multumesc


ziua a doua....crunta

lacrimi, tipete, copii suparati, plangand infundat sau cu toata gura....

inclusiv ioana

nu am rezistat nici eu. Ada stie :)

as fi spus la toata lumea cum a fost...cat ma doare...cat de vinovata ma simt ca mi-am abandonat copilul :((

asa ca....multumesc Adei si fetelor care mi-au transmis imbratisari virtuale si care stiu ce inseamna....sper sa am mai mult curaj maine dimineata....sa accept ca "trece", chiar daca e greu

plus ca.....n-am avut parte de asemenea sprijin niciodata :)

va imbratisez, si eu!!!

4 comentarii:

  1. ati parasii copilul e una din cele mai crunte gesturi pe care le poate face o fiinta. Dar cred ca oricine merita o a doua sansa. Ideea e sa profite de ea. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    nu l-am parasit decat pentru a-l lua la ora 13 acasa, de la gradinita :)
    nu stiu daca e chiar asa crunt :))

    te mai astept, pe aici

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG...
    Daca nu vedeam al doilea comment, credeam ca este vorba de un avort

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    nek....\Doamne fereste!!!
    nu e cazul

    te mai astept pe aici

    RăspundețiȘtergere