28 septembrie 2009

melancolii de toamna


apasatoare zilele astea....toamna asta imi da dureri de cap, de fapt. nu toamna in sine, cat zbuciumul zilelor ce trec, cu sens sau fara

este o perioada a schimbarilor....am schimbat sediul, am schimbat programul meu, al ioanei, am schimbat abordarea celor care vor neaparat sa-mi arate ce "buni" pot fi :); m-am schimbat si eu, cel putin asa simt, nu mai am toleranta la nesfarsit, nu mai inghit aceleasi greseli repetate cu indolenta si cu "imi pare rau" la final, de parca astea 3 cuvinte ar sterge totul.....
am muncit mult zilele astea, vreau sa fiu si gospodina pe deasupra :D, muraturi, salate, sosuri, am iesit cu ioana prin oras, nu stiu cand a invatat sa mearga cu bicicleta si cu cine :( , ne-am incalzit ca puii de closca, cu soarele tomnatic din parculet.....m-a deprimat mizeria din parc, pungi de chipsuri si cutii de bere aruncate peste tot, de parca ar fi invizibile cosurile de gunoi....
de data asta, ma apasa toamna, ma sperie frigul dimineata, vantul insuportabil imi da dureri de cap; ioana a racit deja, alte griji si nopti nedormite, pune termometru, ia siropul, bea ceiutul, dormi pe burtica..... imi doresc inca multe zile cu soare, cu lumina pana la 9 seara, timp de plimbare, timp pentru cate am de facut; poate nu-l folosesc cum trebuie, imi spun deseori.... imi doresc sa ies, sa ne jucam, sa o vad ca zambeste si nu-si mai dorescte altceva....imi doresc sa stau noptile sa citesc, sa mai invat, sa vad filme bune, cu o cana de ceai aburinda...sa zgribulesc dimineata, dar sa nu mai imi vanture vantul in plete :((
imi doresc multe.......dar sa trec la fapte, nu!?

Un comentariu:

  1. Pai ar trebui sa treci la fapte, dar poti?
    Eu de 2 ani incerc sa schimb ceva la mine si nu am reusit...

    Multe succese

    RăspundețiȘtergere