23 august 2009

"solutia ta"- fotografii pentru evenimente

exista oameni in viata mea care mi-au marcat existenta prin simplul fapt ca i-am intalnit: fara a face ceva extraordinar, fara a ma ajuta, in vreun fel "altfel", doar fiind asa cum sunt;
ANA, este unul dintre acestia; ne cunoastem din facultate, ne vedem rar sau deloc, fiindca si-a gasit fericirea la celalalt capat al tarii, o prezenta fermecatoare, empatica pana la uimire, am regasit-o de fiecare data, dupa fiecare "pauza" a relatiei noastre, la fel de proaspata, indragostita( de viata si nu numai), frumoasa;
de fapt, voiam sa scriu despre ceea ce fac in prezent, Ana si sotul ei: FOTOGRAFIE, pentru diverse evenimente; pe mine m-au convins fotografiile si site-ul lor, cuvintele sunt de prisos, cred- ramane de vazut la ce eveniment am sa-i chem, sa imortalizeze oameni, emotii, clipe...

site-ul lor: www.solutiata.ro

Un comentariu:

  1. Multumesc draga mea pentur cuvintele calde, pentru aprecieri si pentru efortul de a scrie ceva despre noi. Ne-ar placea sa fotografiem odata si o nunta la Piatra Neamt.... asa cum a fost una frumoasa la care am venit eu acum... 100 de ani!

    Mi-e dor de tine!
    Ana

    RăspundețiȘtergere