28 august 2009

on vacation

bate vant de toamna la Piatra Neamt


s-a dus vara...

plec in concediu. am zis. nu se mai poate. nu mai vreau sa pot, la nesfarsit. vreau sa lenevesc, sa ma odihnesc, sa mai si rad, sa ma mai gandesc si la altceva decat cum sa mai platim facturile, cum ne mai descurcam.
orasul e inca prea mic, prea aglomerat, de "italienii" veniti in vacanta. da, italienii aceia galagiosi, cu accent sau care nu mai stiu limba romana decat pe jumate, cu masini vechi dar fitoase, sau macar cu masina, cu lanturile de aur la vedere si ghiulul pe degetul mare...(cu siguranta, exista si exceptii, le cunosc, le-am vazut, am stat de vorba cu ei si nu toti sunt la fel, vorbesc aici doar de cei mai vizibili, care claxoneaza enervant din orice, care asculta menele in masina la maxim, cu geamul deschis); astept sa plece!
cand ma intorc, vreau sa ma plimb din nou pe strazile largi, sa traversez linistita, fara sa alerg, pe trecerea de pietoni, sa am loc sa intru in vreun magazin, sa ma pot plimba prin parc, fara sa ma intrebe ioana ce inseamna "che catzo" :)
deci...ne intoarcem, intr-o saptamana. nu promit sa scriu nimic. nici macar sa deschid calculatorul...pana una alta, am gasit o melodie frumoasa, ce mi-a mers direct la suflet!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu