3 august 2009

Dincolo de orice vama....


dincolo de orice vama....e muzica buna, hrana pentru suflet, Folk You, Vama Veche, marea sarata si linistea din suflet....

m-am indragostit. de mare. de soare. de nisipul fierbinte si strazile inguste din Vama Veche. mi-am incarcat sufletul cu energie pozitiva pentru un an de zile, am fost in al noulea cer ascultand IRIS, GHEORGHE ZAMFIR, TATIANA STEPA, MARIA GHEORGHIU,DUCU BERTZI....si ceilalti, pe care nu i-am retinut...am stat ziua si noaptea intreaga pe nisip, am cantat, am plans de fericire...a fost primul Folk You...nu pot sa cred cat am pierdut in toti acesti ani...nu pot sa cred cata frumuseste si libertate este in Vama....ma simt purificata, plina, linistita, fericita.... am fost atat de aproape de Ducu Bertzi si a lui Floare de colt...

ironia sortii??? iulian si mihaela erau si ei acolo, am zambit privindu-i, am zambit pentru ca lumea mea e asa mica....si nu mai incape pic de minciuna in ea...se intoarce azi acasa, zice el....si e asa iritat, ca a fost "descoperit" odata in plus...copilarii...am zambit, oricum... nu ma mai pot ajunge nici minciunile, nici povestile, nici jocurile parsive....

sunt multe de spus, dar atat de putine cuvinte.....am vazut f multa mizerie, am strans, dimineata, peturi si pahare, sticle lasate de cei care au fost la concert...nu-mi venea sa cred cata mizerie au putut lasa in urma....

am facut baie in mare cat pentru toti anii din urma...am zis ca m-am indragostit de mare?! am mancat f bine la "Garsoniera", o salut pe Roza, o fata frumoasa cu ochi superbi....

am simtit ca traiesc...si totusi, exista iubire.....





si totusi exista iubire!- tatiana stepa
Asculta mai multe audio Diverse

3 comentarii:

  1. Culmea este ca nu se putea gasi un loc mai potrivit pentru un spectacol Folk decat Vama Veche. Mie Vama asta imi inspira... FOLK. Eventual cantat live direct pe un prosop de plaja... pe malul marii. Ce poate fi mai frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate eu nu am fost niciodata la vama. In prima si a saptea poza esti tu?
    Off topic: Chear daca am luat o vacanta lunga de la blog din cauza ca lucrez mult ma surprins ca inca ma mai ai la tine in blogroll !

    RăspundețiȘtergere
  3. in prima da, si a sasea :)
    a saptea....e o fata frumoasa, de la care nu mi-am putut dezlipi ochii :)

    sa mergi in vama, dar fie cu prieteni, fie cu iubita, fie la folk you

    ce am in blogroll...ramane, pana la proba contrarie, si chiar nu e cazul!

    te mai astept

    RăspundețiȘtergere