7 iulie 2009

marti- zi cu soare

zi cu soare pana-n seara....a plouat cu soare, stropi mari, desi, reci dar plini de lumina....a fost o zi frumoasa, o zi buna... ma trezesc dimineata zambind, beau cafeaua in fuga, pe fuga fac si celelalte treburi de dimineata, alerg la masina, intru in ritm inainte de a ajunge la birou, deseori ma asteapta oamenii la usa, zambesc din nou si ma bucur de ceea ce fac...

nu multumesc destul de des pentru ceea ce am, dar constientizez aproape in fiecare zi....simt ca timpul nu a trecut degeaba peste mine, parca apreciez altfel persoanele si lucrurile importante din viata mea......e asa o stare de bine, pe care nu vreau sa o schimb decat cu una mai buna :)

zambesc des. si mult. si rad cu gura pana la urechi. si ii inveselesc si pe ceilalti, de multe ori...e ceva...ma mobilizez sa fac lucruri semnificative, imi si reusesc multe din ele....acuma, sa nu credeti ca sunt lipsita de modestie, dar.... ajunge cat am scris de rau, trebuie sa ne bucuram si cand e bine :)

in curand va fi ziua de nastere a puiului meu drag...." mami, de ce nu zambesti, eu te iubesc asa de mult, si tre sa merg la bal...." asta-mi spune, daca ma surprinde ca nu zambesc....cantam, spunem poezii, desenam, ne plimbam seara pe racoare, ne jucam cu stropii de ploaie si ne "umplem" ochii cu curcubeele din fereastra de la bucatarie.... printesa face 3 ani....vrea tort cu capsuni cum are tom si jerry, vrea rochita de printesa si sa danseze cu copiii :)....pana una alta tre sa fac rost de copii....si sa ma gandesc la ea si la mine, ar fi primul an in care m-as bucura pe deplin de ziua ei, de bucuria ei si nu m-as mai stresa daca vin musafirii, daca ajunge mancarea sau daca e pe placul tuturor :D... dar vom vedea ce va fi.....

vreau sa dansez mai mult
vreau sa visez mai frumos
vreau sa calatoresc mai mult, sa vad toata lumea asta frumoasa
vreau sa ma bucur de viata si de oameni

peste toate....o singura "suparare" am, fireste.... desi i-am cerut in nenumarate randuri sa ma lase in pace, sa ne vedem fiecare de viata lui, i-am acceptat relatia si dorinta de a fi liber si linistit, acelasi "el" se straduieste sa ma convinga ca de fapt sunt in eroare, ca de fapt, nu are o relatie cu ea, ci doar se distreaza...si nu pt ca l-am intrebat, ci pt ca vrea sa ne intelegem in continuare....

desi plecat la bucuresti la cursuri, de 2 zile, sms-urile curg, in timpul zilei....seara are "program", nu poate fi deranjat, la fel in weekendurile cand e plecat la munte sau are musafiri...in rest, insa, e deschis explicatiilor si "discutiilor", desi sincer, mi s-a luat de atatea discutii......
mi se reproseaza ca sunt rautacioasa si ironica....sunt chiar sarcastica, daca ma provoaca....nu pot intelege cum poti trimite sms din baie, dar nu poti raspunde la tel, la 32 ani :));
pe de alta parte, "ea" s-a convins ca "sunt nebuna si imi ating scopurile".....mi-as dori :) , caci sa fiu linistita e un "scop" pt care lupt de ani de zile....e inutil sa mai scriu ceva aici sau altundeva, solutia este, fara indoiala, sa ignor toate provocarile si sa ma feresc de copilarii de acest fel - am vazut ce poate si nu mai vreau....

va doresc o noapte frumoasa, zile senine si pline de zambet si soare cu ploi. si o melodie superba!



Bzn-Dance Dance
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

  1. Din pacate, varsta nu reprezinta o garantie a maturitatii. Dorinta lor de a fi liberi si linistiti, de care m-am lovit de atatea ori, este tocmai o dovada a incapacitatii de a-si asuma consecintele actiunilor lor. O copilarie. Pe unii regret ca i-am lasat sa scape atat de usor. Ca nu ii cautam "inafara programului". Ca nu ii confruntam cu propriile minciuni, exact cand se produceau, nu dupa o saptamana, nu dupa ani de zile. Regret ca am ales ceea ce credeam ca ii va tine langa mine, dar nu a fost asa. Pentru mine, unele greseli sunt ireversibile.

    Bucura-te de fetitza ta, ureaza-i La Multi Ani si din partea mea, si felicitari pentru curaj.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, varsta nu reprezinta o garantie a maturitatii. Dorinta lor de a fi liberi si linistiti, de care m-am lovit de atatea ori, este tocmai o dovada a incapacitatii de a-si asuma consecintele actiunilor lor. O copilarie. Pe unii regret ca i-am lasat sa scape atat de usor. Ca nu ii cautam "inafara programului". Ca nu ii confruntam cu propriile minciuni, exact cand se produceau, nu dupa o saptamana, nu dupa ani de zile. Regret ca am ales ceea ce credeam ca ii va tine langa mine, dar nu a fost asa. Pentru mine, unele greseli sunt ireversibile.

    Bucura-te de fetitza ta, ureaza-i La Multi Ani si din partea mea, si felicitari pentru curaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Giani...move on!Nu mai asculta ce spune, si nu mai lua parte la discutii.Nu discuta decat strict de programul de vizita la fetita, scurt si la obiect, si politicos.Desi nu te cunosc si am citit blogul destul de in diagonala ca sunt in orele de program, recunosc prea bine caracteristicele de comportament ale tatalui copilului. Singura metoda sa te linistesti este sa nu mai accepti sa discutati altceva decat chestii administrative legate de copil ;)Iti doresc numai bine.Scrii frumos !Kisses ;)

    RăspundețiȘtergere