28 iulie 2009

Folk You 2009


la ceas de seara, caut carti si gasesc muzica, vama veche si Folk You....un bun prieten m-a invitat sa merg la mare, in vama...nu am mai fost la Vama Veche de cativa ani....nu mi-e dor....

nu-mi place marea, decat oglindita in ochi limpezi de copil....

nu-mi place marea, inca ma apasa, ma nelinisteste, imi trezeste amintiri adanc ingropate...
ne-a fost leagan, ne-a fost martora muta a dragostei si despartirilor....ne-a redat libertatea si ne-a taiat aripile...nu-mi lipseste nici zbuciumul valurilor, nici lumina orbitoare a rasaritului pe nisip, nici sarea uscata pe buzele fierbinti....e de neatins pentru mine, e departe, mult prea departe de sufletul meu....pentru tot ce mi-a dat, pentru tot ce mi-a luat, o urasc....si pot trai fara ea!

pentru cei ce vor fi acolo, programul festivalului Folk You, de aici.... si o melodie, pentru sufletul meu:

JOI 30 IULIE

Ora 19:00 ● Ovidiu Mihăilescu şi Tituş Constantin, Ana-Maria Bordean, Nicu Zota, Adi Lupu, Jul Baldovin
Ora 20:30● Adrian Sărmăşan, Andrei Păunescu, Dinu Olăraşu, Alexandru AndrieşOra 22:00 ● Ştefan Hruşcă
Ora 23:00 ● Ţapinarii, Ada Milea, PoesisOra 24:00 ● Nicu Alifantis&ZAN

VINERI 31 IULIE,
Ora 19:00 ● Adriana Andreica, Didina Curea, Om Bun, Mihai Călian, Fox Studis
Ora 20:30● Alina Manole, Maria Magdalena Dănăilă, Tatiana Stepa şi Magda Puşcaş
Ora 22:00● Tudor Gheorghe
Ora 23:00● Ducu Bertzi şi Mihai Neniţă, Emeric Set
Ora 24:00● Vasile Şeicaru

SÂMBĂTĂ 1 AUGUST
Ora 19:00 ● Cătălina Beţa, Alina Zaharia, Ovi­diu Scridon, Bogdan Grosu, Cantos, Mircea Iordache, Ştefan Tivodar
Ora 20:30● Zoia Alecu, Maria Gheorghiu, Narcisa Suciu, Florin Chilian
Ora 22:00● Gheorghe Zamfir
Ora 23:00● Victor Socaciu, Mircea Rusu Band
Ora 24:00● Mircea Baniciu, Iosif Kappl şi Vlady Cnejevici

2 comentarii:

  1. Frumos ce scrii...
    Am ascultat si eu melodia si chiar imi place...

    Ai inca un cititor... te-am adaugat in Google Reader asadar nu o sa pierd nici un post nou...


    Sa auzim numai de bine

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc...
    sa auzim, numai de bine :)

    RăspundețiȘtergere