23 iunie 2009

Romania noastra

imi place sa calatoresc, imi place sa vad locuri noi....visez sa vad lumea, intreaga sau pe bucatele...si am inceput cu Romania, e cea mai aproape si cea mai la indemana, deocamdata...
tudor chirila ne invita la un exercitiu de imaginatie, de fapt, o incercare de a ne reaminti ca Romania este, totusi, o tara frumoasa( pacat ca e locuita, spunea cineva, cu care, oricum, nu sunt decat partial de acord....).....
eu mi-am propus sa scriu despre locuri pe care le-am vazut, chiar daca nu sunt cine stie ce monumente sau locuri cu incarcatura, istorica sau culturala, sau de orice fel, sunt locuri ce merita vazute, pastrate si apreciate la justa lor valoare....veti gasi poze si comentarii, pe blogul dedicat acestui "capitol" din viata mea....
va invit si pe voi sa vorbiti despre Romania, despre locuri ce v-au ramas in minte, locuri unde ati reveni, oricand, locuri pe care le-ati recomanda, pentru a fi vizitate.....sunt convinsa ca este o tara ce merita vizitata si "aratata" celor din afara!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu