15 iunie 2009

fii fericit, oricum !!!

pauza de cafea...luni...zi frumoasa de vara, energie si pofta de viata, mi-am regasit optimismul in plina criza si(coincidenta ?!) am gasit aceasta poezie a Maicii Tereza de Calcutta, pe care o transcriu mai jos...sunt ganduri bune, sfaturi de urmat-parerea mea :) si...fiti fericiti, oricum !!!

Poezie-Maica Tereza de Calcutta

Oamenii sunt adesea neintelegãtori, irationali si egoisti...
Iartã-i, oricum!
Dacã esti bun, oamenii te pot acuza de egoism si intentii ascunse...
Fii bun, oricum!
Dacã ai succes poti câstiga prieteni falsi si dusmani adevãrati...
Cautã succesul, oricum!
Dacã esti cinstit si sincer, oamenii te pot insela...
Fii cinstit si sincer, oricum!
Ceea ce construiesti in ani altii pot dãrâma intr-o zi...
Construieste, oricum!
Dacã gãsesti linistea si fericirea, oamenii pot fi gelosi...
Fii fericit, oricum!
Binele pe care il faci azi, oamenii il vor uita mâine...
Fã bine, oricum!
Dã-i lumii tot ce ai mai bun si poate nu va fi niciodatã de ajuns...
Dã-i lumii tot ce ai mai bun, oricum!

La urma urmei ce este intre tine si Dumnezeu...
N-a fost niciodatã intre tine si ei
, oricum!

2 comentarii:

  1. Scrii foarte frumos!Azi am gasit blogul tau si l-am citit pe tot in cateva ore ;)Daca esti din Bucuresti, mi-ar placea sa ne cunoastem.Eu am un baietel mai mic decat Ioana ta.Am suferit cam aceeasi drama, cu alte personaje dar pe aceeasi linie stupida.O sa mai revin pe blog.Sa fiti fericite!Ruxi

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc...te mai astept pe aici, sincer eu sper ca greul sa fi trecut...vreau si lucruri frumoase, vreau sa simt linistea, multumirea sufleteasca, caldura langa puiul mic...

    nu sunt din bucuresti, in bara laterala gasesti mailul meu, da-mi un semn, daca vrei, mi-ar face placere sa discutam

    va doresc numai bine si voua!

    RăspundețiȘtergere