10 mai 2009

home again...


m-am intors acasa la mine...dupa 9 zile de plimbare+munca pe alte meleaguri, am revenit...inca nu stiu pe ce lume ma aflu, ma uit pe poze si vreau inapoi :( ....tare a fost frumos...

nici nu am cuvinte sa povestesc...sunt prea sarace....Grecia este ceea ce mi-am imaginat si am visat dintotdeauna: un vis, o experienta unica, inaltatoare, am vazut locuri despre care n-as fi crezut ca exista, o tara colorata in verde si rosu, sau galben, sau mov, culoarea macilor si a trandafirilor....nu am vazut in 30 ani atatia maci si atatia trandafiri cati am gasit in Grecia...pozele reusesc sa redea un strop din farmecul acestor locuri....

Bulgaria si Turcia au fost in mare masura o dezamagire...nu m-a impresionat decat Istanbul-ul, pe care l-am vazut tarziu in noapte, si pentru care as reveni si Aqua Fantasy din Kusadasi...drumurile sunt un dezastru, mai ales in Bulgaria, serviciile( nu vorbesc de litoralul bulgar, unde nu am ajuns) iti dau dureri de cap si de stomac eventual ( o colega a gasit un vierme in ciorba, undeva intr-o bodega, pe drumul spre Sofia...)

Info trip-ul a fost organizat f bine, de agentia Vilextur, surprizele au fost f binevenite si au condimentat programul destul de incarcat, ni s-a oferit ocazia sa vedem mult mai mult decat obisnuitele vizite in locatiile aflate in garantie sau nu; astfel incat, merita tot respectul si aprecierea pentru munca pe care o fac, de la manager pana la conducatorii auto;

traseul a fost Bulgaria, Grecia, cazare la Olympic Beach, vizite pe Riviera Olimpului, la Meteore ( un obiectiv ce nu trebuie ratat in nici intr-un caz), tur de Salonic, vizita la Kavala, insula de smarald, Thassos, cu plaje impresionante cu nisip fin auriu, Turcia, incepand cu Canakkale, oras de tranzit, in drumul spre Kusadasi, vizite la hoteluri de 3,4, 5 stele, luxoase, oferind pe langa conditiile exceptionale, peisaje de neuitat, parte din ele fiind aproape sculptate in stanca( Charisma); a urmat vizita la Pamukkale, castelul de bumbac, asa cum este spranumit, terase de calcar dand impresia de Polul Nord si turul de Istanbul, ce doar ne-a trezit interesul si dorinta de a reveni; drumul spre intoarcere a fost lung, obositor si plin de nerabdarea de a-i vedea pe cei dragi si regretul ca se termina :)

abia astept sa pun poze, si, in mai putine cuvinte, va invit sa calatoriti, exista locuri fenomenale, ce asteapta sa fie descoperite !!!

2 comentarii:

  1. Meteora.........superb ,eu am plans prima data in viata de frumos,la Meteora, felicitari pt calatorie, din pacate,din cauza mai multor "factori" ,eu anul asta stau acasa...Astept sa vad fotografiile tale!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, as dori sa aflu si eu detalii despre Vilextur, as dori sa plec in sejur cu ei si vreau sa stiu cat de serioasa e agentia, am inteles ca e din Rm. Valcea, adresa mea e ariton_claudia_mihaela@yahoo.com. Ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai putea oferi informatia de mai sus. Multumesc

    RăspundețiȘtergere