17 mai 2009

Dupa o vreme
inveti subtila diferenta intre a tine o mana si a inlantui un suflet
Si mai inveti ca dragostea nu inseamna sa te pleci
si ca a nu fi singur nu inseamna intotdeauna siguranta.

Incepi sa-nveti ca sarutarile nu sunt legaminte,
iar darurile nu sunt promisiuni.
Si incepi sa-ti accepti infrangerile
cu capul sus si privirea inainte
cu gratia unei femei si nu ca un copil bosumflat.

Si mai inveti sa-ti construiesti drumul de astazi
pentru ca maine este prea nesigur
ca sa-ti poti face planuri.

Dupa o vreme inveti ca si soarele arde daca te expui prea mult .
Asa ca fa-ti o gradina a ta
si impodobeste-ti sufletul
in loc s-astepti ca altcineva s-aduca al florilor parfum in el.

Vei invata astfel ca poti sa treci peste toate...
pentru ca esti foarte puternic.
Si pentru ca esti cu adevarat valoros
. (Veronica A Shoffstall _



versuriStropii de mare,in paru tau
Urme de buze pe umarul meu
Vara trecuta imi spuneai
Ca sunt valul ce il asteptai

Dar apoi nori s-au adunat
Si nu stiu de ce toamna mi te-a furat
Vantul doar sopteste acum
Nu mai e nimeni, esti singur pe drum

Si ploua, ploua, ploua peste inima mea
Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta
Iar noua, noua, noua, noua vieti de-as avea
Le-as da pe-o vara ca cea in care-ai fost a mea

Iar e vara dar ai plecat
Nu pot cladi castele din nisip uscat
Soarele nu e, s-a pierdut,
Nu mai iese din mare, ca anul trecut

Si ploua, ploua, ploua peste inima mea
Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta
Iar noua, noua, noua, noua vieti de-as avea
Le-as da pe-o vara in care-ai fost a mea

Si ploua, ploua, ploua, peste inima mea
Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta
Iar noua, noua, noua nu ne va mai canta
Nicio chitara, pe-o plaja goala, undeva

2 comentarii:

  1. Absolut minunat! Mi-a placut tare mult "Dupa o vreme inveti subtila diferenta intre a tine o mana si a inlantui un suflet". Atat de simplu si atat de frumos spus!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mie mi-au dat lacrimile citind...am invatat lucrurile acestea pe propria piele, cu lacrimi, scrasnet si incrancenare...dar a iesit soarele!
    de asta am ales sa le impart cu ceilalti...e atat adevar....

    RăspundețiȘtergere