2 aprilie 2009

pacaleala de 1 aprilie :)

sau 2? nici nu stiu in ce zi suntem...e primul an in care nu am pacalit pe nimeni si nu mi-am luat-o de la nimeni...o fi semn ca ne-am facut oameni seriosi(sic!)
si ma bantuie o astenie de primavara-zic astenie, ca e la moda, oricum am perioade de astea imposibile in orice anotimp...adica...oboseala, stres, lipsa de chef de viata, ganduri negre....
apoi trec in extrema cealalta...euforie, planuri de viitor, agitatie...si urc si cobor, rad si plang si te strig delirand, vorba cantecului....
o veste buna totusi...am castigat o licitatie mare...si cu putin noroc, mai castigam una maine...deci avem de lucru, daca mai vin si banii, avem toate motivele de fericire....
pe de alta parte...am ametit, de la cercul vicios care se tot invarte...pana cand?! sincer, nu stiu
nu mai vreau sa stiu...nu mai fac nimic sa aflu.....el nu renunta la nebunia asta cu "razbunarea", poate ca pana la urma, chiar vrea sa o aduca in pragul nebuniei, cum a promis...poate asta il va face fericit, poate e atat de nefericit incat nu vede ca exista si alta cale, poate pana la urma, va fi bine pentru fiecare din noi, Dumnezeu stie ce-o fi insemnand acest bine...
cu siguranta insa nici o fapta nu va ramane nerasplatita...
eu am renuntat de mult sa mai lupt, evit sa ma mai intersectez cu ea, sau cu ei, fie si accidental, incerc sa privesc lucrurile constructiv...sa fac ceva cu viata mea, sa am grija de puiul meu....pana la urma, asa cum am mai spus, fiecare sufera cat poate, fiecare face ce vrea, cu viata lui....
mie nu-mi mai pasa...sincer...nici de razbunarea lui, nici de asa zisa lor relatie, nici de telenovela asta care nu se va termina prea curand....am vazut ca pot trai fara sa stiu, fara sa aud, limpede, linistita, impacata cu ceea ce am...pot sa dorm noptile, fara sa ma framant ca e cu ea sau cu alta, ca nu stiu cand se duce, cand vine si cu cine petrece....da, nu-mi mai pasa...si bine e........!!!



3 comentarii:

  1. Nu stiu daca stii, dar ura, razbunarea nu sint opusul dragostei...

    Opusul dragostei este indiferenta. Nu stiu exact despre ce vorbesti...dar as sta alerta cind cineva imparte zestre de sentimente, indiferent de care cu altcineva. Nu accepta mai putin decit tot. In dragoste nu exista compromis, asa cum nu exista compromis intre lumina si intuneric...Intunericul nu exista el apare in absenta luminii. Dragostea este ca si lumina...absenta dragostei este indiferenta...

    RăspundețiȘtergere
  2. rodica, dea cord cu tine ca opusul dragostei este indiferenta...
    ar fi multe de spus, despre "povestea" noastra, insa am ales sa nu mai dau amanunte, e tot un fel de protectie, desi nu stiu cui foloseste in final...ce am scris mai sus, e un fel de acceptare a mea, a faptului ca intr-adevar, nu vreau un compromis in ce-l priveste, ci doar una sau alta....el este incapabil sa aleaga, sau nu ii convine, si-ar pierde din avantaje...asa ca nu mai lupt, nu mai incerc sa il conving de nimic, dar nici nu mai astept sa devina omul pe care l-am cunoscut...este viata lui si face ce vrea, chiar daca nu bine intotdeauna, este viata mea si am ales sa nu mi-o traiesc nici in compromis, nici in promiscuitate, nici umilindu-ma...
    fiecare din noi avem, cred, nevoie de dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant...
    In orice caz, titlul nu acopera miezul problemei, dar eu o sa ma refer strict la titlu..
    Curios e ca nici eu nu am luat nici o pacaleala de 1 aprilie..sau cel putin nici una cu efect imediat, in aceeasi zi, iar daca a fost una cu efect intarziat, nu mi se pare a fi venit neaparat in ziua aceea.
    Se pare ca lumea e mai trista, mai incrancenata sa isi traiasca mizeria de viata cu demnitate si seriozitate.
    E o perioada cu adanci implicatii sociale si nu mai e timp de glumea..ceea ce e rau.

    RăspundețiȘtergere