28 martie 2009

ultimul tarm

cel mai trist si cutremurator film pe care l-am vazut in viata mea este Ultimul Tarm-2000. daca inchid ochii, vad scene intregi si-mi dau lacrimile, desi sunt cam 5 ani de cand l-am vazut...

cateva cuvinte despre film, aici:

"Dupa un razboi nuclear pustiitor, omenirea este in pericol din cauza unui nor radioactiv care distruge totul in calea sa. Singura speranta de supravietuire este reprezentata de un submarin nuclear trimis in cautarea unei zone in emisfera nordica unde nivelul radiatiilor este suficient de scazut pentru a face posibila viata. Daca misiunea reuseste, omenirea va supravietui, altminteri specia umana va disparea de pe fata pamantului."
cuvintele sunt de prisos...vi-l recomand.....








5 comentarii:

  1. NU e usor de vazut un astfel de film..

    RăspundețiȘtergere
  2. nu...dar cred ca ar trebui vazut de fiecare din noi, oameni simpli, obisnuiti, sau oameni care au putere si cred ca pot face orice cu ea...ideea in sine e infricosatoare...si cred, foarte actuala !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am filmul impartit pe 2 cd-uri si nu am subtitrare :(((, nu o gasesc nicaieri!

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea sa-l vad si eu...dar nu il gasesc nicaieri...ma poate ajuta cineva???

    RăspundețiȘtergere
  5. eu l-am vazut de vreo 2 ori, a fost difuzat pe Diva Universal(fostul Halmark); incearca sa-l descarci de pe torente sau...nu stiu ce alta varianta sa-ti recomand :)

    RăspundețiȘtergere