16 martie 2009

mihaela radulescu.....

nu sunt niciodata la curent cu mondenitatile, nu citesc ziare gen Libertatea, Click, Cancan, de fapt, nu prea mai citesc nici un fel de ziar, decat rareori si atunci fiindca ma simt in urma tare...in ultimele zile, aud pe unde trec, oameni din diverse medii si statut diferit vorbind, cu indignare sau simpatie, cu argumente mai mult sau mai putin fundamentate, despre "scandalul cu Raduleasca"....nu stiu mai nimci despre aceasta, decat ce am citit in reviste ca Viva, Unica, etc si ce am vazut la tv, nu am avut niciodata rabdare sa ma uit la emisiunile ei de duminica...asadar, nu-mi permit sa fac judecati de valoare de vreun fel, despre ceea ce nu cunosc...
totusi, curioasa fiind, am citit prima ei scrisoare adresata presei, ce-a de-a doua scrisoare adresata presei, m-am uitat la stiri, am cautat pe google, sa vedem ce si cum se spune....ce am gasit, m-a socat, m-a dezgustat...nu persoana in cauza, cat situaia in sine, spalatul rufelor la strada mare, cu martori si televiziunile impreuna......si ma intreb...unde e "binele" copilului, pe care il invoca si ea, ca mama responsabila, si el, ca tata si (fost) sot inselat ??? am gasit un articol pe un blog si un punct de vedere interesant-parerea mea :)

"Cum nu cred ca Mihaela Radulescu este proasta, nebuna sau inconstienta, ca sa dea cu piciorul la tot, posibil, chiar la copil, ma intreb oare ce-a vrut sa spuna tuturor si mai ales fostului sot de s-a comportat, ca si cum nu a avut nimic de pierdut si, mai ales, ma intreb: oare, cat a putut sa sufere aceasta femeie in budoarul ei si in interiorul conditiei si demnitatii sale de femeie, din moment ce, pereclitandu-si si ingreunandu-si toate drepturile sale de fosta sotie si mama, a tinut mortis, sa-si “castreze” sotul, un barbat puternic, influent si de temut, in fata intregii tari, a prietenilor si a familiei acestuia. O persoana atat de calculata si premeditata, precum s-a dovedit a fi, pe parcursul anilor, Mihaela Radulescu cred ca ar fi putut fi cu mult mai discreta si ar fi putut sa riste mult mai putin! Mihaela Radulescu n-a mai dezvoltat astfel de neglijente pana acum; nici nu stiu de cate ori a fost vazuta giugiulindu-se cu fostul sot pe la petreceri…?""

"E foarte clar ca un barbat ranit in orgoliu, demnitate, furios la culme, umilit in fata celorlalti, cu atat mai mult cu cat este un barbat puternic si in influent, n-o sa mai vrea sa-ti dea nici copilul si niciun sfant! Mai mult, nu se mai pune problema sa obtii de la el ceva, sa-l impresionezi, sa-l sensibilizezi; dimpotriva, lupta va fi pe bune si va fi cu toate armele si cu toate mijloacele!"
intreg articolul
aici

4 comentarii:

  1. In primul rand mihaela ...:D, apoi raduleascu.
    Mihaela este si numele personajului feminin din Invitatie la Vals..
    Ciudat..nu ma intereseaza deloc diva asta batrana, e inutila pentru nevoile mele :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela este si numele fostei mele "prietene", care ii scria cu ceva timp in urma sotului meu: o admir foarte mult pe Mihaela Radulescu, imi doresc sa ajung ca ea, o femeie de cariera, cu o familie extraordinara, puternica, frumoasa, ambitioasa, etc etc etc"

    mi-a fugit gandul la ea, cand am citit prima scrisoare a Mihaelei Radulescu, poate si din cauza ca o stiu "luptatoare", gata oricand sa se apere atacand( doar acum ceva vreme ma ameninta cu politia :))

    in fine....fiecare cu telenovela ei/a lui...
    zi buna anonimule, te mai astept pe la mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu mai.
    Pe mine ma enerveza sa-mi dau eu, hop top cu parerea, despre viata cuiva.
    Fie ca e vedeta, fie ca e coleg de serviciu/de coridor.
    Mai ales ca EU, din pozitia mea de om fara nicio legatura cu mondenitatea, si fara NICIO legatura cu mihaela radulescu, NU cunosc adevarul gol golut.
    Asa ca,
    daca nu stiu ADEVARUL PUR, ci doar idei si critici pompoase invelite in cuvinte atragatoare,
    mi-e egal cu zero.

    RăspundețiȘtergere
  4. alle, exista adevar pur?!
    eu am dubii ca il stim si in ce ne priveste pe noi, darmite pe altii...

    fiind un subiect de presa atat de disputat la momentul acela, am rasfoit printre articole...iar cel din care am citat, mi s-a parut altfel, pertinent cumva si prea putin partinitor...

    RăspundețiȘtergere