11 martie 2009

miercurea fara cuvinte

de aici

Gandind la tine....Mihai Eminescu

....De ce in noapte glasul tau ingheata!
Vedea-vor ochii-mi inca-o data oare
Frumosul trup, -femeie zambitoare!-
Ce mi-a fost dat sa-l strang o clipa-n brate?

Tu, blond noroc al unui vis desert,
Tu, visul blond unui noroc ce nu e,
De-i mai veni sa stii ca nu te iert.

caci dorul meu mustrari o sa-ti tot spuie
Si sarutandu-te am sa te cert
Cu desmierdari cum n-am spus nimanuie.


Iubind in taina....Mihai Eminescu

Iubind în taină am păstrat tăcere,
Gîndind că astfel o să-ţi placa ţie,
Căci în priviri citeam o veşnicie
De-ucigătoare visuri de plăcere.

Dar nu mai pot. A dorului tărie
Cuvinte dă duioaselor mistere;
Vreau să mă-nec de dulcea-nvăpăiere
A celui suflet ce pe al meu ştie.

Nu vezi că gura-mi arsă e de sete
Şi-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi,
Copila mea cu lungi şi blonde plete?

Cu o suflare răcoreşti suspinu-mi,
C-un zîmbet faci gîndirea-mi să se-mbete.
Fă un sfîrşit durerii… vin’ la sînu-mi.

4 comentarii:

  1. azi..ramane fara cuvinte..
    Eminescu?!..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. merci...noptile mele nu mai sunt blande deloc, dimpotriva....

    RăspundețiȘtergere