23 februarie 2009

opusul dragostei nu e ura

...se invarte cercul...si noi ne invartim in cerc....nu evoluam, dimpotriva uneori...gresesc, ca imi pasa....gresesc, ca inca mai cred in adevar si ca ma folosesc de el....adevarul este asa cum e, stramb, drept, crud, dureros sau alunecos, dupa caz....dar prin natura lui, nu poate fi folosit...adevarul ESTE sau nu....
eu am gresit...folosindu-l....

am mai zis...cred in liberul albitru, in alegerea fiecaruia din noi...de a fi fericit, de a fi liber, de a suferi sau de a-si bate joc de propria viata.....am crezut ca pot sa schimb ceva, in felul lui comod de a fi si arogant, am crezut ca pot sa o ajut sa vada mai mult decat dragostea oarba( desi nu mi-a cerut, decat sa o las in pace)

si recunosc, am gresit... si stiu ca n-am sa o mai fac, din motive simple: fiecare cu viata lui !!!

pe de alta parte....nu-mi place sa fiu amenintata !!!
si nu-mi place sa fie amenintat puiul meu,singurul inocent in toata povestea asta

pacatele mele exista...si nu m-am considerat fara greseala si nu am aruncat piatra niciodata !!!

dar cand sunt amenintata...ma apar, sau nu...in cazul acesta, aleg sa nu....pentru ca nimic din ce am simtit, am spus sau am scris, nu e minciuna ... si nu rasund pentru asta decat in fata lui Dumnezeu si a constiintei mele....nu a politiei sau a satului....

mi s-a spus deja ca tot ce am scris aici, este salvat si pastrat, ca si arma...ok, este alegerea ei!

alegerea mea este sa-mi vad de viata mea, sa nu dau curs amenintarilor si sa continui acest razboi stupid care deja a depasit orice limita...este viata mea...si am ales sa o traiesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu