16 februarie 2009

nu e de ajuns sa iubesti

Nu e de ajuns sa iubesti- Jacques Salome

Nu e de ajuns sa ii spun te iubesc
daca nu pot primi toata aceasta dragoste in mine,

Nu e de ajuns sa vreau sa fiu iubit
daca relatia mea nu este in acord cu darul iubirii primite.

Nu e de ajuns sa imi exprim dorintele,
trebuie de asemeneasa accept sa nu le impun.

Nu e de ajuns ca ea sa-mi spuna dorintele ei,
daca nu stiu sa le primesc sau sa le amplific.

Nu e de ajuns sa o las sa creada ca vreau o relatie de cuplu
cand eu imi doresc doar sa ne intalnim.

Nu e de ajuns sa raspund asteptarilor ei
daca nu stiu sa le exprim pe ale mele.

Nu e de ajuns sa o las sa creadaca ma poate iubi,
daca mie mi-e teama de iubiresau mi-e frica sa devin dependent.


Nu e de ajuns sa ma las iubit
Daca nu sunt sigur de propriile mele sentimente.

Nu e de ajuns sa fiu pasional
daca nu disting nevoile ei de ale mele.


Nu e de ajuns sa ma arat cu ea
daca nu o vad cand suntem impreuna.

Nu e de ajuns sa ii promit ziua de maine
daca nu sunt capabil sa traiesc in prezent.


Nu e de ajuns sa ii spun: vreau sa traiesc cu tine
daca nu sunt eliberat de angajamentele mai vechi.


Nu e de ajuns sa ii spun: poti conta pe mine
daca eu sunt inca dependent.


Nu e de ajuns sa ii fiu fidel
daca simt ca nu imi sunt fidel mie insumi.


Dar uneori e de ajuns sa-mi asum riscul de a spune toate acestea si mai multe
pentru a incepe sa construim impreuna dincolo de intalnire, o relatie plina de viata.


2 comentarii:

  1. Off...m-au atins mult aceste afirmatii...in special doua dintre ele, a 8-a si a 12-a...Complicati barbatii astia...unii dintre ei...Nu inteleg de ce a fost nevoie de atata investitie de timp, incredere, vorbe, daca finalul e nimicul...

    RăspundețiȘtergere
  2. complicati oare? sau comozi, luind ceea ce li se da, ca fiind al lor de drept...?

    de acord ca nu inteleg, pentru ce se "chinuie" sa demostreze una alta...cand nimic nu e pe termen lung sau mai profund decat o aventura...
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere