23 februarie 2009

my baby you

dimineata, am lasat-o pe printesa dormind, ca un inger, senina si cu o mana protectoare pe Thomas, membru de seama al familiei ursuletilor...am stat aproape 2 zile departe de ea si azi m-am gandit toata ziua la ea, ce face, oare a mancat, a fost in parc...si am gasit si un (alt) blog al doamnei Ada, in care ne spune povestea celor 1001 nopti...

"Cred sincer ca mamelor li se schimba irevocabil chimia creierelor. Am supravietuit celor o mie si una de nopti! Am supravietuit disperarii ca-mi va muri copilul in somn in primele trei luni de viata, am reusit sa depasesc isteria alaptatului si pe cea a diversificarii alimentatiei, am reusit sa ma intorc la serviciu si sa ma despart de ea in fiecare zi, am putut sa-mi desclestez mainile de pe gardul gradinitei, am avut curajul sa o las sa circule prin Bucuresti fara mine. Am reusit sa accept ideea ca sunt momente in care nu ma vrea langa ea si momente in care doar pe mine ma doreste."
te iubesc, pui mic si drag...


my baby you
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu