25 februarie 2009

de ce...


de ce nu pot sa renunt...?

pentru ca intre noi exista o legatura dincolo de ratiune si de vointa fiecaruia
pentru ca ne cunoastem de o viata, aproape si ne completam reciproc
pentru ca impreuna, am trecut peste obstacole de inimaginat
pentru ca imi place umorul fin, pofta de viata si aparenta inocenta, felul lui de a fi, ochii albastri, mainile calde
pentru ca mai cred in iertare si in a doua sansa
pentru ca dincolo de vorbe, exista ceva, in fiecare gest, in fiecare privire, in fiecare zambet...

7 comentarii:

  1. Daca e "ceva", daca e cu adevarat "ceva" de ambele parti (si pentru asta trebuie cascat bine, dar bine de tot ochii) eu zic ca merita luptat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iertarea e dumnezeiasca...Sa nu renunti!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. anda-suntem in faza in care facem analiza la acel"ceva"..pentru ca de lupta nu mi-e frica :)

    rodica-asa este, poate de aceea ne e asa greu sa iertam si sa uitam, sa acceptam ca e omeneste sa gresim si sa incercam sa invatam din cele greseli...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu renunta draga mea! Daca exista inca ceva intre voi, mai incercati, e pacat! Ceva-ul ala te face inca sa mai vrei mai mult si inseamna ca mai e ceva intre voi! Eu sper sa va fie bine si va tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Incerc sa gasesc un raspuns la aceeasi intrebare"de ce?" Acel "ceva" care ne uneste exista in ciuda distantei care e intre noi, precum si a altor circumstante nefavorabile.Nu i-am mai vb si nu l-am mai vazut de aprox 2 ani dar il simt atat de aproape..Tresar la numele lui si nu pot sa-mi ascund lacrimile. Am crezut ca timpul, viata sociala si activitatile ma vor ajuta sa privesc aceasta iubire din alta pesrpectiva.Am renuntat sa-l mai vad "de la distanta" si sa ma umilesc desi pt. mine umilinta a insemnat curaj.El a ales...iar eu nu m-am inacadrat in nici un plan/decor.Iubirea mea a fost un surplus,o incomoditate..Merg inainte desi in sufletul meu stau pe loc.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma intreb asta cam in fiecare zi... "de ce raman". si in general, cam la fel sunt si raspunsurile mele. recent, am inceput sa ma intreb "ce inseamna, de fapt, sa plec"

    RăspundețiȘtergere
  7. e o experienta si sa pleci...uneori benefica pentru suflet, ocazie sa-l vezi si sa analizezi din afara, cumva...exista si un risc, acela de a te indeparta, prea mult...

    RăspundețiȘtergere