26 ianuarie 2009

luni, blog, de dragoste...amestecate


luni..


zi cu ploaie, nori si noroaie, in orasele noastre...

o zi normala...dar un nou inceput...bun sau rau, cald sau rece, cu nori sau insorit-vom vedea cum va fi, pana la sfarsit; deocamdata suntem lucizi pana la sange, nedespartiti pana la cer...restul-le rezolvam pe parcurs, sau se vor rezolva de la sine...

eu, optimista pana la visatoare, ca de obicei, sperand mereu la binele acela care ne da liniste, putere si curaj sa pasim pe carari nestrabatute si sa luptam pana si cu morile de vant, pentru el, pentru ea, pentru ceea ce merita cu adevarat...cuvinte mari? se poate...dar cu teama si angoasa, nu fac decat sa ma deprim si sa ma incarc cu energie negativa...pe care nu are rost sa o transmit celor dragi, din jur si nu numai....asa ca...zambesc, capul sus si mai multa incredere!!!

pe de alta parte...ma uitam ce mai cauta unii, de ajung in "casuta" mea virtuala...printre altele:

poezii de dragoste si dor
poezii/amintiri pentru prieteni
venetia, intre vis si realitate
borsec, peisaje din tara
poze ornamente antice
fundal inimioare...( zau asa, de unde atatea inimioare in fundal, ca-s numai vreo 2, 3 si alea zdrobite pe jumate :D)
pret oglinda ATV
vise de noapte, vise de spaima
nu ma iubeste( ce pacat...)
adolescentine goale ( chiar asa....!!!)
par omenesc, par lung, par taiat ( sa deschid un coafor virtual...ma gandesc)

si cel mai frumos :D " nu te vom uita niciodata giani"( multumesc, multumesc, multumesc-nici nu ma indoiesc :) dar mai aveti rabdare ca n-am dat coltul, inca :D )

iar in al treilea rand...draga fosta prietena, stii tu care, din cate-mi amintesc, iti doresti sa fii lasata in pace, sa nu mai stii de mine si de Iulian, cum ne intelegem, ce facem sau nu impreuna, etc etc....desi stiu ca este un spatiu public si mi-am asumat "riscul" de a citi si altii ce scriu eu, tocmai pentru ca nu am nimic de ascuns, ma intreb si te intreb:" CE CAUTI AICI? daca nu mai te intereseaza, ce te face sa ma vizitezi aproape zilnic, de atata vreme? curiozitatea? dorinta de a sti cum evoleaza lucrurile intre noi? vrei sa afli daca te minte in continuare? sau te plictisesti, si nu ai cu ce sa-ti umpli timpul liber?"
oricare ar fi raspunsul la aceste intrebari....lectura placuta, draga M, si multumesc pentru interesul pe care il prezentam pentru tine...deja ti-am acordat mai mult timp si spatiu decat ar fi meritat acest "subiect"

celor care ma viziteaza cu ganduri mai putin ascunse....va doresc o seara placuta si o sapamana minunata!!! cu drag...

10 comentarii:

  1. iti doresc o saptamana minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, sara, sa fie
    sunt linistita si asta-mi da putere sa merg mai departe///
    ganduri bune si tie...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana: oricare ti-ai fi disputa cu "fosta prietena", iti doresc multa liniste si dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  4. ruxel...multumesc de urare, liniste imi doresc si eu, dragostea a dus mereu la conflicte :), dar sunt constienta ca fara nu se poate...

    RăspundețiȘtergere
  5. ruxel...multumesc de urare, liniste imi doresc si eu, dragostea a dus mereu la conflicte :), dar sunt constienta ca fara nu se poate...

    RăspundețiȘtergere
  6. no one knows what is like..
    :)
    u're taff..so. u must go on!

    RăspundețiȘtergere
  7. Luni, adica azi, sau, daca ma uit la ceas, deja ieri, a fost si zi cu eclipsa, poate de aceea a fost o zi cu multe intrebari si cu foarte putine raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buuubuubuuna draga Ana.
    CUm e cu dragostea?
    Vine, te lasa, te smotoceste, te ameteste, apoi pleaca? :)
    La naiba, urari de bine o sa tot ai de la cine te citeste, stau neutru in banca mea, pot doar sa mai adaug cateva intrebari :D doar..
    Ce e in sufletul tau, acum?

    RăspundețiȘtergere
  9. Viata e nasoala :( inteleg exact ce e in inima ta si zbucimul prin care treci.Fi optimista in continuare pt ca si eu sunt chiar daca realizez pe moment nimic.In viitor totul este posibil.Ai credinta in tine si tine mereu speranta aproape de tine.pup

    RăspundețiȘtergere